Gå til innhold

Surfebrett maskin på LAN?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
i bø(badeland) har de jo en sånn svær jævel med bølge... altså ekte brett, ekte bølge :)

Den suger jo hardt da. Skulle reise meg opp og stå på brettet (har surfet litt før), så begynte han vakta å blåse som en tulling i fløyta, helt til han ble blå i maska, og sikkert nedi buksa også.

 

Jiis. :thumbdown:

 

Men den LAN-greia der, den så jo litt morsom ut da. Ser jo ikke ut som det er noe spess kø på den en gang! :thumbup:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=18/07/2005 : 05:57]
i bø(badeland) har de jo en sånn svær jævel med bølge... altså ekte brett, ekte bølge :)

Den suger jo hardt da. Skulle reise meg opp og stå på brettet (har surfet litt før), så begynte han vakta å blåse som en tulling i fløyta, helt til han ble blå i maska, og sikkert nedi buksa også.

 

Jiis. :thumbdown:

 

Men den LAN-greia der, den så jo litt morsom ut da. Ser jo ikke ut som det er noe spess kø på den en gang! :thumbup:

Får man ikke lov til å stå på brettet der? :dontgetit:

 

(Lenge siden jeg var der da, men kunne ikke huske at det var sånn.)

Lenke til kommentar
[iC,18/07/2005 : 05:57]
i bø(badeland) har de jo en sånn svær jævel med bølge... altså ekte brett, ekte bølge :)

Den suger jo hardt da. Skulle reise meg opp og stå på brettet (har surfet litt før), så begynte han vakta å blåse som en tulling i fløyta, helt til han ble blå i maska, og sikkert nedi buksa også.

 

Jiis. :thumbdown:

 

Men den LAN-greia der, den så jo litt morsom ut da. Ser jo ikke ut som det er noe spess kø på den en gang! :thumbup:

Får man ikke lov til å stå på brettet der? :dontgetit:

 

(Lenge siden jeg var der da, men kunne ikke huske at det var sånn.)

Må ligge på magen. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...