DementedAlbino Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Har etterhvert drøssevis med mp3 filer på maskinen, så vil derfor ha et program som holder orden på musikken min, lar meg sortere etter artist, album osv. Har prøvd ut itunes en stund nå, men er noe med programmet jeg ikke liker. Har dere noen tips til et bra program?
HKRoed Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Jeg bruker Winamp til å styre 57000 filer. Funker helt freit det....
Ṱormod Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Har brukt både Mediamonkey og Itunes til å organisere musikken. Synes begge to gjør en meget god jobb
Zeph Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Kva er problemet med iTunes egentlig? Om du har ID3-Tag på det meste av musikken er det eit kjempebra program. Sorterer etter sjanger, artist og album. Ellers er Foobar2000 eit flott program med alle funksjonar du kan tenke deg, pluss eit titals fleire.
HowardKey Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 MediaMonkey - ingen over, ingen ved siden av. Nyeste versjon har til og med støtte for iPod. Sinclair
miCro Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 MediaMonkey - ingen over, ingen ved siden av. Nyeste versjon har til og med støtte for iPod. Sinclair Kan definitivt gå god for det programmet jeg og, veldig bra!
Zeph Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 MediaMonkey - ingen over, ingen ved siden av. Nyeste versjon har til og med støtte for iPod. Sinclair Kan definitivt gå god for det programmet jeg og, veldig bra! Støtte MediaMonkey mediaknappene på Logitech's tastatur?
miCro Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 MediaMonkey - ingen over, ingen ved siden av. Nyeste versjon har til og med støtte for iPod. Sinclair Kan definitivt gå god for det programmet jeg og, veldig bra! Støtte MediaMonkey mediaknappene på Logitech's tastatur? Jupp.
sogkib10 Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 bruk winamp sitt media library.. fungerer fint for meg
Lautsprecher SE Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Syns spillelista i WinAmp + (j)ump to file er ganske greit jeg. Det enkle er ofte det beste.
miCro Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Syns spillelista i WinAmp + (j)ump to file er ganske greit jeg. Det enkle er ofte det beste. Ofte, men ikke alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå