Gå til innhold

Jeg savner warcraft :(

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Uffameg. Alt begynnte slik:

Kjøpte med wow den dagen det ble gitt ut. Ble da ganske avhengig av det, og haddet det UTROLIG morro mens jeg spilte det. Tok meg fri fra studiene den tiden. Var alene hjemme. Spilte opptil 18timer om dagen. sov lite, spiste lite, dusja faktisk mindre også. Den tiden var bare helt magisk. ( hardcore kjør i 3 uker eller noe, så ble det littegrann mindre spilling, kanskje 12timer om dagen. vet det høres sjukt ut, jeg ække noe nerd eller noe, det er første gang jeg er blitt SÅ hekta på et spill )

Så var jeg plutselig ikke alene hjemme, og jeg hadde blitt lvl60.Samla opp 900G til å kjøpe mount, og var meget lei av at ingen trengte rogues i instances. Spilte i noen uker etter lvl 60. Kjøpte mount til kona i spillet og hjalp andre. Ble litt døvt til slutt. Jeg var en vellykket rogue, med bra utstyr på den tiden. Shadowcrafts belte hadde jeg og.

Jeg drøya i flere uker før jeg ga opp kontoen, sa farvel til alle. Ga bort ALT jeg hadde. Ble vel rundt 300G i verdier. ( var morrsom det der, jeg ba alle som ville ha items om å rulle radnom. første som fikk 100 vant.Da var det sjukt mye folk som møtte opp forran AH ^^ :D ) Som sagt, tok jeg farvel, sletta min epic mount og sa opp kontoen. Merka i etterkant at jeg plutselig hadde MASSE tid til diverse ting, som skole, trening, og alt annet generellt.

MEN, nå sitter jeg her og savner WoW ganske jævlig :( Sjekker thott hele tiden, og tripper fortsatt over de beste gjenstandene.

Poenget med denne tråden? Vet ikke helt. Vil bare si hvordan jeg har det. HEHE :whistle: håper jeg får tid til å spille det igjen en gang :(

Endret av asad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn er det vettu! når du blir lei du kan jo bare freeze accounten din, men det er jo forsent na :p. Sånn at den er der, men ikke spillbar før du betaler på nytt. Du gir jo ikke alle gjenstandene og gir dem til folk. Hvis du var lei akkurat det og da. skulle bare ha Frezza acounten din. Og når blizzard gjør noe som feks.. Setter opp fra lvl 60 til 65-70. så ville du vært der med en gang, Og nå må du starte opp en lvl 1 og spille heeeeeele veien til 60.

Edit: skrivefeil

Edit: gjort er gjort

:w00t::w00t::w00t::w00t:

Skrevet

Å bygge opp ein karakter er jo det som er artig, ikkje å bruke den når den er på max. Alltid artig å bygge Lego, men kor ofte leiker du med det etterpå? ;)

Skrevet

samme som meg.. hadde en prest i daggerspine, var 60lvl.. Man kan si at jeg hadde alt, plutselig i en dag slutta jeg :D savner WoW men vil ALDRI vende tilbake... *STOLT*

å bygge en karakter er mer spennende enn å spille en maxlvl karakter :-/

Skrevet
sånn er det vettu! når du blir lei du kan jo bare freeze accounten din, men det er jo forsent na :p. Sånn at den er der, men ikke spillbar før du betaler på nytt. Du gir jo ikke alle gjenstandene og gir dem til folk. Hvis du var lei akkurat det og da. skulle bare ha Frezza acounten din. Og når blizzard gjør noe som feks.. Setter opp fra lvl 60 til 65-70. så ville du vært der med en gang, Og nå må du starte opp en lvl 1 og spille heeeeeele veien til 60.

Edit: skrivefeil

Edit: gjort er gjort

:w00t::w00t::w00t::w00t:

Tror du har misforstått! Jeg angrer ikke på at jeg ga bort alt, det var bare gøy det. Jeg savnger bare gode gamle AH og IF :(

det var en fet måte å avslutte på da :D

Skrevet

I tilleg ble jeg kjent med en god del mennesker i WOW , holder faktisk kontakt med 3 av dem! Man blir liksom "kjent" med hverandre. hehe.

Åpner det nye servere snart eller?

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Jeg fatter ikke helt hvorfor du av alle teite ting tok å sa opp kontoen din, du kunne jo pent fryst den, characters blir jo lagret i seks mnd. før de slettes.

Når man først har blitt level 60 og begynner å kjede seg, så er det jo greit å la hele greia stå på hold, og vente til det kommer mer artig end-game content. :)

Skrevet
Jeg fatter ikke helt hvorfor du av alle teite ting tok å sa opp kontoen din, du kunne jo pent fryst den, characters blir jo lagret i seks mnd. før de slettes.

Når man først har blitt level 60 og begynner å kjede seg, så er det jo greit å la hele greia stå på hold, og vente til det kommer mer artig end-game content. :)

nja. Livet mitt som Mael , på Burning Blade var over :) Håper så innmari at jeg en gang starter ny char igjen. Blir morro å bygge den opp! Nå vet jeg jo hva som er på gang, så det blir litt enklere denne gangen.

Hadde jeg kunnet låse meg inne på rommet mitt, i 4 uker, med wow, så hadde jeg kommet langt :D

Kanskje Guild wars er noe å prøve?

Skrevet

Uff, kan ikke dra tanken bort om at jeg reiser til USA på søndag, 2 uker uten WoW, Kompisene mine er allerede 2 lvl høyere enn meg, og gud, tenk hvilken lvl de har når jeg kommer tilbake :(

Men det er en fordel og, de kan hjelpe deg, og de har gjerne litt mer cash :D

Men, jeg får det ikke av hodet, akkurat som vi har en slags stille konkuranse om å lvle :(

hyyyyyyyyyyyyl

Skrevet

viss du ga opp alt annet for å spille wow er det kanskje like greit du har slutta. Prøv heller Guild Wars ja, der slipper du gi opp livet ditt for et spill. Og det er gøy også!

Skrevet
Uff, kan ikke dra tanken bort om at jeg reiser til USA på søndag, 2 uker uten WoW, Kompisene mine er allerede 2 lvl høyere enn meg, og gud, tenk hvilken lvl de har når jeg kommer tilbake :(

Men det er en fordel og, de kan hjelpe deg, og de har gjerne litt mer cash :D

Men, jeg får det ikke av hodet, akkurat som vi har en slags stille konkuranse om å lvle :(

hyyyyyyyyyyyyl

Har du heller mer lyst til å sitte hjemme å spille WoW en å dra en tur til statene? :dontgetit:

Skrevet
viss du ga opp alt annet for å spille wow er det kanskje like greit du har slutta. Prøv heller Guild Wars ja, der slipper du gi opp livet ditt for et spill. Og det er gøy også!

på hvilken måte tar det kortere tid enn wow? Er det lettere?Mindre grinding?

Skrevet

Burde slutte jeg også... hadde fått så mye mer tid til ting, men har jo ferie nå fra skole så ikke så mye å bruke tiden på...

Har en lvl 60 priest (med fullt devout og epic mount), en level 60 paladin (med shitty gear, lar han vente litt) og en level 35 rogue som jeg skal grinde til 60.

Begynner å bli litt lei, men det som er morsomt er det å levle opp, ikke spille på max lvl character.

WoW er heroin, vet ikke om noen så den reportasjen på NRK i går? :p

Skrevet
WoW er heroin, vet ikke om noen så den reportasjen på NRK i går? :p

Joda så den..

men tror jeg ikke har møtt på noen som stikker fra kone og barn i, var det 3 dager? for å spille :p

spiller selv i sånn rundt 10 timer hver dag når jeg ikke har andre ting å gjøra..

Skrevet
Standard guildwars spiller StarGazer :p Alle guildwars spillere jeg har møtt er anit-wow 2k5 :D

Jeg er synes ikke wow er et dårlig spill, langt ifra. Men det er en typisk mmorpg, der tid er alt. Folk som spiller mer får selvsagt fordeler, både i gw og wow, men det blir lagt for mye vekt på det i wow! (og andre typiske mmorpg som EQ2, lineage2 og alle dem)

Ja, så den reportasjen på nrk og, den var veldig bra laget! Selv om den handlet om de mest ekstreme, var den veldig bra!

Til Asad: Gw er mye mye mindre grind. Ingen bosser som dropper superarmor og sånn. Men det er ikke lettere en wow. Quests er vel ganske mye samme vanskelighetsgraden. Missions kan være utfordrenene, noen er veldig vanskelige. Mye mer taktikk en wow og.

Skrevet (endret)

Synest at lvl 1-60 er en "forberedelse" før spillet starter.

Gleder meg til Blackwing Lair kommer... :D

edit, skrivefeil(tror jeg)

Endret av Instict
Skrevet
Synest at lvl 1-60 er en "forberedelse" før spillet starter.

Gleder meg til Blackwing Lair kommer... :D

edit, skrivefeil(tror jeg)

blackwing lair?? hva går de ut på???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...