Gå til innhold

Idiotisk Gnome blir lurt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Fix link der vi kan laste ned uten å registrere og betale da? :)

Det er jo Mirror der, registrering tar ikke lang tid. vet ikke om den ligger noen annen plass.

Endret av Smeagoldfish
Skrevet

Stakkars liten gnom som blir terorisrt av den slemme terrorist sauen som er ute på oppdrag.

Enten så er han veldig dom eller så er det faktisk hans første gang han spiller wow. Da har han vel en grunn til å være dom :p

Skrevet

Hadde det skjed med meg første gangen jeg spillte hadde jeg fått et j**** dårlig inntrykk av wow.. Stakkard lille luckystrike. Men lo så jeg datt av stolen når han begynte å løpe :!:

Skrevet

Kan vi nå være så snille å finne et sted å laste opp denne filme slik at alle kan se den, for uten dette ser jeg ikke noe grunn i tråden.

Kanskje trådstarter er på registreringsoppdrag?

_fra sinna person uten sheep vs luckystrike

Skrevet

Tenk deg det der selv. Du skal prøve et nytt spill, spilt i en time ca, så ser du en sau og tenker, han vil jeg drepe.. og PAAANG :p deretter blir du livredd sauer, gir opp spillet og har mareritt om sauer som sprenger i flere uker fremover :p

Skrevet
Kan vi nå være så snille å finne et sted å laste opp denne filme slik at alle kan se den, for uten dette ser jeg ikke noe grunn i tråden.

Kanskje trådstarter er på registreringsoppdrag?

_fra sinna person uten sheep vs luckystrike

de allder fleste har en konto på fileplanet, så det er absolutt et poeng i tråden

må si jeg lo godt av filmen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...