-mAdz- Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 satyricon - repined bastard nation ... ny setning: "when I channel my hate to productive I don’t find it hard to impress"
Cultofluna Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 (endret) satyricon - repined bastard nation ... ny setning: "when I channel my hate to productive I don’t find it hard to impress" Pantera - Mouth For War Edit: Siden den var rett så skriver jeg inn ny jeg.. I kill for the code to disarm this mess Of psychotic chaos that once I mixed up myself Disarm Endret 6. juli 2005 av HiTeCk
icer Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Poenget med denne tråden er egentlig? Garanterer at folk ikke spiller etter de spillereglene som er gøyest, hvem sa LetsSingIt.com?! Goliaths Disarm Their Davids av In Flames
Cultofluna Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Poenget med denne tråden er egentlig? Garanterer at folk ikke spiller etter de spillereglene som er gøyest, hvem sa LetsSingIt.com?!Goliaths Disarm Their Davids av In Flames hehe.. er vel igrunn ikke noe mening med den vel? men den var rett ihvertfall
TLZ Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 icer: Du har et poeng, hva med å forandre reglene.. til at en fksl fks. fortelle om sangen og forkare hva den handler om? Det blir jo mye vanskeligere å google på...
icer Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 (endret) icer: Du har et poeng, hva med å forandre reglene.. til at en fksl fks. fortelle om sangen og forkare hva den handler om? Det blir jo mye vanskeligere å google på... Ikke dumt TLZ, noe lignende VG-Lista, fortelle noen fakta om sangen elns og så gjette hvilken Jeg begynner: Det er en norsk sang om en "ganske" lang sak, i bunn og grunn en litt pervers sang, men de må da legges til at sangen er en smule overdrevet... Det er mye piano i den Edit: Ny Sang Endret 8. juli 2005 av icer
Arne_F Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Jeg begynner: Det er en norsk sang om en "ganske" lang sak, i bunn og grunn en litt pervers sang, men de må da legges til at sangen er en smule overdrevet... Det er mye piano i den Akon-Lonely ?
Arne_F Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Så ikke at han skrev norsk... Har lest feil hele dagen.
-mAdz- Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 (endret) Hmm, interessant med denne nye måten å gjøre det på! morsomt... jeg tror du må gi et hint til, jeg altså f.eks hvor gammel sangen er, litt om artisten kanskje..vett da f..men et hint bare Endret 9. juli 2005 av -mAdz-
Goscinny Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Må si jeg likte bedre den gamle måten å gjøre det på. Hvis dere vil gjøre det på den nye måten, så start ein ny tråd! Denne tråden ble laget for å gjøre det på denne måten. Trådstarters og moderators ønske er lov! Noen som støtter meg?
-mAdz- Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Tjaa... Men det er ikke noe mye vits i å ha en tråd hvor man gjør det slik som før.. Det er jo så enkelt å jukse! Det ække no morsomt! Så, jeg mener at man bare må glemme den gamle måten å gjøre det på, tenk framover!
-mAdz- Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Men skal det være slik så må folk engasjere seg! hint!!!!
Goscinny Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Se så stille det bgle når dei nye "reglene" ble tatt i bruk!
haarod Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 (endret) Det er fordi det blir mye vanskeligere og de fleste som kan litt musikk har gitt opp denne tråden for lenge siden så de vet ikke at det har blitt nye regler. Endret 11. juli 2005 av HKoN-
Goscinny Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Jeg begynner: Det er en norsk sang om en "ganske" lang sak, i bunn og grunn en litt pervers sang, men de må da legges til at sangen er en smule overdrevet... Det er mye piano i den Det er tålig umulig å vite hvilken sang det er!
loco-flirt Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Jeg begynner: Det er en norsk sang om en "ganske" lang sak, i bunn og grunn en litt pervers sang, men de må da legges til at sangen er en smule overdrevet... Det er mye piano i den hehe... den "hvis nesa di er lang" sangen!!!
haarod Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Icer, er det Postgirobygget - 23 tommer eller er det ikke? Du må jo sjekke om noen er riktig hvis du har lagt ut sang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå