Gå til innhold

"Skriv en setning, tipp sangen" - Tråden

Kurt P

Anbefalte innlegg

Skrevet

satyricon - repined bastard nation ...

ny setning: "when I channel my hate to productive

I don’t find it hard to impress"

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
satyricon - repined bastard nation ...

ny setning:    "when I channel my hate to productive

I don’t find it hard to impress"

Pantera - Mouth For War :D

Edit: Siden den var rett så skriver jeg inn ny jeg..

I kill for the code to disarm this mess

Of psychotic chaos that once I mixed up myself

Disarm

Endret av HiTeCk
Skrevet
Poenget med denne tråden er egentlig? Garanterer at folk ikke spiller etter de spillereglene som er gøyest, hvem sa LetsSingIt.com?!

Goliaths Disarm Their Davids av In Flames

hehe.. er vel igrunn ikke noe mening med den vel? :p

men den var rett ihvertfall :thumbup:

Skrevet

icer: Du har et poeng, hva med å forandre reglene.. til at en fksl fks. fortelle om sangen og forkare hva den handler om? Det blir jo mye vanskeligere å google på...

Skrevet (endret)
icer: Du har et poeng, hva med å forandre reglene.. til at en fksl fks. fortelle om sangen og forkare hva den handler om? Det blir jo mye vanskeligere å google på...

Ikke dumt TLZ, noe lignende VG-Lista, fortelle noen fakta om sangen elns og så gjette hvilken :thumbup:

Jeg begynner: Det er en norsk sang om en "ganske" lang sak, i bunn og grunn en litt pervers sang, men de må da legges til at sangen er en smule overdrevet... Det er mye piano i den

Edit: Ny Sang

Endret av icer
Skrevet
Jeg begynner: Det er en norsk sang om en "ganske" lang sak, i bunn og grunn en litt pervers sang, men de må da legges til at sangen er en smule overdrevet... Det er mye piano i den

Akon-Lonely ?

Skrevet (endret)

Hmm, interessant med denne nye måten å gjøre det på! morsomt... :)

jeg tror du må gi et hint til, jeg altså:p

f.eks hvor gammel sangen er, litt om artisten kanskje..vett da f..men et hint bare

Endret av -mAdz-
Skrevet

Må si jeg likte bedre den gamle måten å gjøre det på. Hvis dere vil gjøre det på den nye måten, så start ein ny tråd! Denne tråden ble laget for å gjøre det på denne måten. Trådstarters og moderators ønske er lov!

Noen som støtter meg?

Skrevet

Tjaa... Men det er ikke noe mye vits i å ha en tråd hvor man gjør det slik som før.. Det er jo så enkelt å jukse! :p Det ække no morsomt! Så, jeg mener at man bare må glemme den gamle måten å gjøre det på, tenk framover! :)

Skrevet (endret)

Det er fordi det blir mye vanskeligere og de fleste som kan litt musikk har gitt opp denne tråden for lenge siden så de vet ikke at det har blitt nye regler. :)

Endret av HKoN-
Skrevet

Det er tålig umulig å vite hvilken sang det er!

Skrevet

hehe... den "hvis nesa di er lang" sangen!!! :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...