Gå til innhold

Desidert beste LCD for gaming?


arokh

Anbefalte innlegg

Virker som innsender bare er interessert i å kverulere her, så mulig jeg ikke skulle postet men vil bare kjapt skyte inn at jeg er veldig fornøyd med min NEC 1970gx gaming som Nec har spesielt beregnet på spill, og Nec leker ikke butikk. Tester finner du her:

 

Derfor greit å være kritisk til anmeldelser, og akkurat som når du skal kjøpe melk: sjekke datoen :yes:

Vel, kverulerte mest fordi jeg kjeda meg på jobb i dag, men også fordi folk som poster bare for å poste ødelegger dette forumet. Gaming på LCD er noe som interesserer veldig mange, men det fins tydeligvis mye misinformasjon, også fra produsentenes side (uenighet med hvordan responstid skal måles etc).

 

Du treffer spikern på hodet med datoen her, som jeg også nevner tidligere i tråden. Gidder ikke lese reviews fra sommern 2004 engang, utviklingen er litt for rask til at sånt skal ha noe relevans.

 

Synes hw.no burde oppdatere LCD-guiden sin og få inn noen nye skjermer til testing.

 

Jeg har mer eller mindre bestemt meg for den reviserte utgaven av Viewsonic VP171b med 8ms responstid. Både tomshardware og andre seriøse sites har så og si skrytt den opp i skyene, jeg finner rett og slett ikke noe negative ord om den bortsett fra at den kanskje ikke er optimal i film, noe jeg ikke bryr meg særlig om.

 

Om noen har erfaringer med Viewsonic VP171b 8ms er jeg veldig interessert i å høre de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...