Gå til innhold

Desidert beste LCD for gaming?


arokh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etterslep er noe man blir vant til og etter 30 min legger man ikke merke til det. Så enkelt er det.

For 100. gang, etterslep er noe jeg ikke vil ha, så enkelt er det. Vær snill og ikke forsøple posten min mer med sånt.

Fyfaen for en patetisk idiot du er.

 

Kjøp deg en CRT-skjerm og hold smella, så vi slipper mer av det ignorante våset ditt.

Lenke til kommentar
Etterslep er noe man blir vant til og etter 30 min legger man ikke merke til det. Så enkelt er det.

For 100. gang, etterslep er noe jeg ikke vil ha, så enkelt er det. Vær snill og ikke forsøple posten min mer med sånt.

Fyfaen for en patetisk idiot du er.

 

Kjøp deg en CRT-skjerm og hold smella, så vi slipper mer av det ignorante våset ditt.

AMEN!

 

Tror ikke trådstarter er helt med på fordeler/ulemper med LCD og CRT...

Lenke til kommentar
Fordi begge bruker S-IPS paneler. Under guider finner man en LCD guide. Fort gjort å se seg blind på responstid, selv om denne ikke sier en dritt .D

Mente å huske at jeg hadde leste at du var en "hund" på skjermer.

Mener å huske at noen skrev "Jeg er ikke så galen som Øyvind som ser forskjell på 16 og 17ms"

 

Trådstarter: mitt tips hør på Øyvind, men prisen var jo litt drøy når han skriver 3-4000.

 

En siste ting. Mener å huske å ha lest at the blotte øyet ikke kan se forskjell når responsetiden går under 15ms. Er det feil?

Lenke til kommentar
Fyfaen for en patetisk idiot du er.

 

Kjøp deg en CRT-skjerm og hold smella, så vi slipper mer av det ignorante våset ditt.

Veldig saklig og modent, tyder på at du har et veldig rikt liv.

 

Posten min spør om hva som er _verdens beste_ LCD for spill, jeg er ikke interessert i et dusin offtopic poster om halvgode skjermer eller at jeg må tåle etterslep. Får man ikke en LCD skjerm uten så gjerne si det. Jeg etterspør ekspertise her.

Lenke til kommentar
Jesus, ingen som kan lese eller? JEG VIL HA DEN BESTE.

Ville da gått for en av de to som Øivind Dahle foreslo for en stund siden. Du har jo fått svar. På måten du skriver kunne man tro du var 12 år. Folk prøver bare hjelpe, og med å hjelpe deg må folk komme med både sine erfaringer, anbefalinger og synspunkter på de forskjellige skjermene, slutt være så krass. Det vil medføre at ingen gidder å hjelpe deg!

Lenke til kommentar
Fyfaen for en patetisk idiot du er.

 

Kjøp deg en CRT-skjerm og hold smella, så vi slipper mer av det ignorante våset ditt.

Veldig saklig og modent, tyder på at du har et veldig rikt liv.

 

Posten min spør om hva som er _verdens beste_ LCD for spill, jeg er ikke interessert i et dusin offtopic poster om halvgode skjermer eller at jeg må tåle etterslep. Får man ikke en LCD skjerm uten så gjerne si det. Jeg etterspør ekspertise her.

Det var ihvertfall mer saklig og modent enn å konfrontere en person som faktisk hjelper deg og gir deg litt nyttig informasjon etter personlige erfaringer.

 

Du vil ha det beste, folk her sier hva de selv syns er det beste etter personlige erfaringer.

 

Prøv å fremstå litt mer positiv og holden, så vil nok verden smile til deg også.

 

 

Jeg anbefaler NEC 1770NX. Den beste 17 tommeren hittils etter min mening.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
Du vil ha det beste, folk her sier hva de selv syns er det beste etter personlige erfaringer.

"hva de selv syns" er nøkkelen her. Hvis folk hadde lest det jeg har skrevet mange ganger i denne tråden så hadde vi sluppet dette, og jeg kunne smilt fra øre til øre. Desverre så er det enkelte inkludert deg som enda ikke har forstått dette tross mine forsøk på å opplyse dere.

 

Jeg er bare interessert i den beste, og vil gjerne høre meningene til de som har litt peiling på LCD ang. dette. Fortsett å poste off-topic og du vil få sure svar, nå gidder jeg ikke repetere det som allerede er topic for tråden lenger.

 

Kalle meg krass, makan til frekkhet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...