Gå til innhold

Hvordan komme seg til Moonglade?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, topic sier det meste...

Hvor er den furbolg hula? er det den samme som felwood-winterspring, bare at jeg går ned og til venstre når du kommer til brua?

Endret av munnharpe
Videoannonse
Annonse
Skrevet
det skal gå ann å bli venn med furbolgene så de ikke angiper deg?

noen som vet hvordan?

tror man må gjøre alle questene til han furbolgen utenfor hulen.

Skrevet

Moonglade er druidenes "samlings sted". Dit hvor de må dra får å få/levere druid quest. De har en egen magi som teleporterer dem dit, men jeg har sett andre klasser der inne, men det er skjeldent, og de er somoftest i veldig høy lvl. Er druid selv.

Skrevet

Man må gjøre quest for furblogen som står utfor hula slik at man får opp reputation. REputation gjelder for hele WoW slik at man kan gjemme seg blant furblogene i Azhara dersom man har en Ganker Arme etter seg :cool:

Skrevet
Moonglade er druidenes "samlings sted". Dit hvor de må dra får å få/levere druid quest. De har en egen magi som teleporterer dem dit, men jeg har sett andre klasser der inne, men det er skjeldent, og de er somoftest i veldig høy lvl. Er druid selv.

jeg var der for å levere et quest jeg gjorde ferdig i maraudon. når jeg etterhvert kom inn så ble jeg tatt av en lvl 60 horde druid :thumbdown: (er 51 hunter)

Skrevet
Hehe, jeg må komme meg dit jeg og. Gode gamle "prinsessa er drept"-questet :D

Du er heldig, bare å stealthe :D

Skrevet

Bare drep de furbolgene som er sør for.. :whistle:

Dæven nå husker jeg ikke hva det hette :D

Rett ved starten av Fellwood, der du kommer inn fra ashenvale. Der de snille NPC`ene, sør fra der

Skrevet

Ja, men gjør det etter å ha fått quest fra kisen ved hula. Det er nemlig det questet er.

Jeg måtte ta questet tre ganger for å bli unfriendly, altså at de er "gule" for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...