Gå til innhold

Kjøpe flere mobiler samtidig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved slike kampanjer er det veldig ofte slik at forhandler setter maks én per kunde. Men det er klart de tar en vurdering fortløpende. Så lenge du oppretter/viderefører to abonnement hører med til tilbudet tror jeg nok det burde gå greit.

 

Er bare å spørre pent, så ordner det seg sikkert! ;)

Lenke til kommentar

en mobil med en bindingstid er billigere enn en mobil uten bindingstid.. de vil tape på det hvis du får det du vil ha..

 

Mening med bindingstid er at du skal "betale" hele for mobil.. Eks du kjøper en mobil med 1kr og har bindingstid med 100 per måned i et år da må du betale 1201kr tilsammen for mobilen du har kjøpt. Om det er billligere enn mobil uten bindingstid kan varieres

 

 

 

to muligheter;

 

1: Kjøp to mobiler med 2 forskjellige bindingstid

 

2: kjøp en mobil med bindingstid og en uten..

Endret av andre_goaaal
Lenke til kommentar

Dette er jo egentlig ganske opplagt. Si at forhandler får 1000 kr pr abbonement, og en telefon har kostpris på 800 og selges til 1 kr med abb. Da vil butikken vanligvis tjene 201 kr pr mobil, men hvis du skal ha 2 til den prisen taper forhandleren 598 kroner på deg. Mobiltelefoner vokser ikke på trær.

Endret av oro2
Lenke til kommentar
De må vel også binde\ registrere opp telefonens imei til abonnementet. Men det skal jeg ikke si sikkert, men har sett det.

Hos netcom må vi ihvertfall det. Uten IMEI, ingen provisjon.

 

Dette er jo egentlig ganske opplagt. Si at forhandler får 1000 kr pr abbonement, og en telefon har kostpris på 800 og selges til 1 kr med abb. Da vil butikken vanligvis tjene 201 kr pr mobil, men hvis du skal ha 2 til den prisen taper forhandleren 598 kroner på deg. Mobiltelefoner vokser ikke på trær.

 

Jeg sysn også det er opplagt, men allikevel er det sikkert 5 stk om dagen som ikke kan forstå hvorfor de ikke kan kjøpe ny telefon halvveis inn i bindingstiden sin uten noen andre endringer.

Lenke til kommentar
Jeg sysn også det er opplagt, men allikevel er det sikkert 5 stk om dagen som ikke kan forstå hvorfor de ikke kan kjøpe ny telefon halvveis inn i bindingstiden sin uten noen andre endringer.

tell me about it...eller hva med dem som kommer inn og klager over at tlf ble stjålet/rotet bort etter 3 uker, og ikke kan fatte og begripe at de fremdeles må betale på abb. til bindingstiden er ferdig.

Lenke til kommentar
Du må vel bare binde deg i 24 måneder da :D

 

 

Altså kjøp to mobiler :

 

 

12 + 12 måneder for hver mobil = 24 måneder = Betalt for beggemobilene pluss det de koster i butikken , opplagt :D

Kan maksimalt binde seg i 12 måneder, så den muligheten der fungerer ikke, med mindre du mener at han skal ha 2 aboer :).

Lenke til kommentar
Jeg sysn også det er opplagt, men allikevel er det sikkert 5 stk om dagen som ikke kan forstå hvorfor de ikke kan kjøpe ny telefon halvveis inn i bindingstiden sin uten noen andre endringer.

tell me about it...eller hva med dem som kommer inn og klager over at tlf ble stjålet/rotet bort etter 3 uker, og ikke kan fatte og begripe at de fremdeles må betale på abb. til bindingstiden er ferdig.

De er det også mange av, ja. Hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...