Gå til innhold

Se mana på team mates

Anbefalte innlegg

Skrevet

En stoooor bøg/feil jeg har lagt merke til er at man ikke kan se mana på teammates? finnes det en mod eller noe hvor man kan se dette.

Er litt kjipt hvis for eksempel monken ikke har mere mana igjen, og du ikke vet det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan man?! Trur du ikke kan det. :hmm: Når du spiller team bruker man å si hva hp,mana og spell man bruker og får på seg.

Holder: "Ctrl" og trykker på,eks: Der du ser hpen din.

Skrevet

Nei, tror ikke det går ann, noe som er bra. Og, laster du end en mod som kan vise det, bryter du license agreement, plus at den med 130% sjangse inneholder en keylogger.

Skrevet

Kominikasjon.... Det er viktig det.... Enkelt begrep som "Wait for energy" eller "rest" er noe som går ofte hos meg. Ofte brukers "Ctrl + Energybar" for å vise hvor my energy en har av totalen en har.

Skrevet
Kominikasjon.... Det er viktig det.... Enkelt begrep som "Wait for energy" eller "rest" er noe som går ofte hos meg. Ofte brukers "Ctrl + Energybar" for å vise hvor my energy en har av totalen en har.

Jepp, det er viktig. Jeg bruker alltid den.

Skrevet (endret)

Men det skal ikke være nødvendig. å det er litt stress å måtte "si ifra" hvor my mana man har igjen i hver kamp, og utrolig mange gidder ikke dette heller.

Også for de som Må lese chatten hele tida for å finne ut hvem som har så så mye mana igjen.

Mye lettere å bare se det på Team vinduet. Håper virkelig dette kommer i en patch.

Endret av hausoo
Skrevet
Men det skal ikke være nødvendig. å det er litt stress å måtte "si ifra" hvor my mana man har igjen i hver kamp, og utrolig mange gidder ikke dette heller.

Også for de som Må lese chatten hele tida for å finne ut hvem som har så så mye mana igjen.

Mye lettere å bare se det på Team vinduet. Håper virkelig dette kommer i en patch.

Pøh, da blir jo snart GW like enkelt som WoW jo. Behøver ikke tenke, bare trykke på litt spells her og der. (ja, jeg vet ejg overdriver, men du forstår poenget mitt?)

Skrevet

Jeg forstår for å være helt ærlig ikke poenget ditt. Det handler ikke om at det skal være enkelt, og heller ikke likt wow (syntes personelig GW er mye kulere.)

Men det blir jo mye mere taktisk når man kan se manaen, og guildwars baserer på skills, dermed føler jeg at det er naturlig.

Ellers er det ikke mange feil jeg kan se :yes:

Skrevet

Neinei, slik det er nå krever det mer "skills". Nå man kunne komunisere, legge merke til hvor mye av energien sin dine allierte bruker, o.s.v. Hvis det blir en egen bar, blir det bare å titte på den.

Skrevet
Neinei, slik det er nå krever det mer "skills". Nå man kunne komunisere, legge merke til hvor mye av energien sin dine allierte bruker, o.s.v. Hvis det blir en egen bar, blir det bare å titte på den.

Ditto that! :w00t:

Skrevet
Jeg har prøvd å lage en mana-mod til guild wars men uten suksess, liker ikke guild wars ui derfor spiller jeg wow.

Du liker ikke UI'en i GW, så derfor spiller du WoW? Logisk. (Hvis du ikke visste det, så kan du flytte UI'en så mye du vil, og fjerne alle vinduer og bars du ikke vil ha)

Vel, hvis du ikke liker utfordringen ved å ikke vite energien til teamet ditt, så er det vel logisk at du spiller WoW egentlig.

Skrevet

*ehrm* Tilfeldigvis går jeg på samme skole (gikk, slutta jo nå) som ewok, og han kan ikke å lage noen som helst mod. Han har vell også prøvd GW i ca 5 minutter også..

Skrevet

Bare sånn at det er sagt:

- Jeg digger GW

- Har ikke prøvd å lage mod,<og kommer ikke til å gjøre det heller.

- Jeg prøver bare å vise en ting som jeg mener er en ting som burde være med i spillet.

Skrevet

Synes egentlig mods er litt juks jeg, som f.eks cosmos i WoW. En rogue som automatisk skifter mellom dagger og sverd i combat uten å gjøre det selv har jo et overtak på andre, noe som er juks hvis spillet selv ikke er bygd slik, IMO. Jeg vet at Blizzard har godkjent det, men dette er bare min mening.

Skrevet
*ehrm* Tilfeldigvis går jeg på samme skole (gikk, slutta jo nå) som ewok, og han kan ikke å lage noen som helst mod. Han har vell også prøvd GW i ca 5 minutter også..

Kan ikke jeg lage noen som helst mod?

haha, i pitty the fool.

Star Wars Mod

skal uploade noen flere bilder av mods jeg har laget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...