Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen prøvd Audi A8?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har vel ikke Audi shippet ut 2006 modellen ennå? Såvidt jeg vet så er det vel ikke de store endringene på gang heller, så om det er 2006 modell er vel ikke så vesentlig. Nærmeste jeg kommer er en A8 2004modell... Nydelig bil å kjøre, men nå er det vel ikke så mange biler over millionen som er spes dårlige, det blir personlige preferanser som avgjør...

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kjørt siste A8, men har lekt litt i siste A6 3l TDI 3,2V6 og 4,2V8. Dette er nydelige biler, spekket med utstyr, og herlige å kjøre! Mitt beste råd er likevel å prøve selv. Smaken er som baken, noen ganger stinker den... ;)

 

Ps. Likte A6 4,2V8 bedre enn S4 4,2V8 forutenom lyden ved delgass 2000rpm i S4, har ikke hørt maken i en nyere europeisk bil før!

Lenke til kommentar
Hmm, hvor mye koster egentlig den bilen? Du har å lage full rapport om den, kanskje en egen hjemmeside hadde vært noe? Bilder og film/lyd-opptak av lyden er et must :ohmy:

Koster vel ca. 1,8 mill og fyller du den med alt utstyr klarer du nesten 2,2 ;) Relativt sjelden bil! Eneste gangene jeg har sett W12 var på forrige autofilmessa og hos Audiforhandleren pappa bruker i Sveits... A8 W12 var jo forøvrig den første audien som fikk den nye trapesgrillen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...