Gå til innhold

Bruker du Athlon XP cpu? Har du problemer med WoW?

Anbefalte innlegg

Skrevet

siden igår (muligens siden den mini patchen onsdag) så er det bortimot umulig for meg å spille WoW.. jeg kommer meg høyst inn i gamet i 5 sec. før jeg får crash to desktop.

Blizzard er intresserte i å vite system info til alle som har dette eller lignende problemer etter 1.5.1 patchen...

gå hit og si ifra på den foreskrevne måten: blizzard support forum

post gjerne her om du opplever samme problem, Athlon XP bruker eller ikke.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Athlon, men jeg har ikke merket noen store bugs/crash etter patch... kanskje litt sånn rett etter, men det er bare disconnect og lignende.

Nå er det borte :w00t:

Skrevet
Pokker da :(

kanskje CPU'en er for varm eller noe?

Men hvis det begynte etter patchen så er det jo litt rart, har du samme problem på andre servere?

Skrevet

ikke prøvd. CPU skulle ikke bli for varm etter.. 1 sec. ingame.. det skjer RETT etter realm load screenen er ferdig... :/

skjer på alle serverene ja.

men jeg er iallefall ikke alene om å ha feilen ifølge blizz forum :/

Skrevet

klokka ned CPU til vanlig nivå, så funka det igjen...

men den er jo stabil i alle andre brukstilfeller på den hastigheten jeg har kjørt i 2 år nå, så hvorfor WoW skal klikke etter patch 1.5.1 er meg ett under...

Skrevet

Har Athlon 2500, og jeg opplever å bli disca støtt og stadig. Noen ganger blir jeg disca rett etter at jeg har kommet inn etter å ha blitt disca osv :D

Dog, det kan da vel ikke være "professor'n" sin feil?

Skrevet

Tidligere fikk jeg konstant ulike errors. Utelukket først overoppheting, fordi jeg har spilt andre spill smertefritt.

Nå for tiden har jeg en bordvifte som står inntil PCen (shuttle). Fjerner jeg vifta, krasjer spillet :p

Møter svært sjeldent på problemer.

Skrevet

Overklokket CPU gir av og til regnefeil som kræsjer spillet eller app. Har noen prøvd å spille "America's Army" med en athlon strukket litt for langt?

Det spillet krasjet av og til hos meg før, men da jeg klokket ned litt gikk det som smør. Sikkert noe liknende her.

Skrevet

Heh, "America's Army-alarmen" har skjedd to gang når jeg har spilt WoW nå, tror jeg må sette inn de skranglete, bråkete viftene mine igjen.

Den "AA-alarmen" var at pc'n blei så varm når jeg spilte AA at hovedkortet begynte med ei styg sirene :D

Skrevet

BLizzard har også sagt at hvis du har nforce 2 chipset krasjer spillet lettere. Hos meg krasja spillet hele tiden før, men etter en reformatering har det ikke skjedd en eneste gang. (har xp2500+ og asus a7n8x hovedkort)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...