Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Osloboere av årgang 89 - hvor kom dere inn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Jeg for min del har søkt allmennfag på Oslo Katedralskole (Katta).

 

Er du kristen og har den avataren?!?...LoL

[Fjortis Lock]Du har helt rett!!!1 sucxeer!! du kommer ikke til himmelen!!111[Fjortis Lock]

 

Ok dusten (sry for språkbruk, men ble sikkelig provosert)

 

For det første hvorfor er han kristen? Har han sagt det? NEI!, det er en antagelse, mulig han er det. Men ikke sikkert. Du har 0 grunnlag for å si det!. Katedral skolene i Norge er skoler med bra snitt og flinke elever og stiller ikke som krav at søkere er kristene.

 

To, hva er det som ikke er kristent med avataren hans? Det er en tegne figur som igjen symboliserer døden. Såvidt jeg vet har kristene lov til å se på tegnefilmer og tro at de kommer til å dø en gang.

 

Sikker masse skrive feil her, men skrivingen gikk litt fort.

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Er det noen flere som har søkt på Oslo Katedralskole? Det hadde vært litt kult å vite. Kanskje man treffer noen fra dette forumet på skolen ;)

Gi meg et bilde av deg, så skal vi gi deg buksevann til oppetter øra første skoledag. :thumbs:

HalTan: Begynner du VK2 på Katta? Ser ut til at jeg kommer inn der. Lambertseter var visst fult. Skal gå VK2. Hvilken klasse går du event i? Jeg kjenner noen som går i D klassen

Lenke til kommentar
Er det noen flere som har søkt på Oslo Katedralskole? Det hadde vært litt kult å vite. Kanskje man treffer noen fra dette forumet på skolen ;)

Gi meg et bilde av deg, så skal vi gi deg buksevann til oppetter øra første skoledag. :thumbs:

HalTan: Begynner du VK2 på Katta? Ser ut til at jeg kommer inn der. Lambertseter var visst fult. Skal gå VK2. Hvilken klasse går du event i? Jeg kjenner noen som går i D klassen

har du vært i utlandet eller noe sånt siden du ikke er reservert på Lambertseter?

Lenke til kommentar
Samme her, var også mitt annetvalg.

 

Berg har et av Oslos beste lærere, og miljøet der er visstnok veldig bra. Berg er på linje med Handels. når det gjelder lærere.

 

Vel, vi møtes helt sikkert i løpet av de tre årene vi skal gå der. :)

Ok, det var godt å høre - flott med gode lærere! Nå vet jeg om flere som skal begynne der, mange digge damer :D . Vi sees nok!

Lenke til kommentar
Jeg for min del har søkt allmennfag på Oslo Katedralskole (Katta).

 

Er du kristen og har den avataren?!?...LoL

[Fjortis Lock]Du har helt rett!!!1 sucxeer!! du kommer ikke til himmelen!!111[Fjortis Lock]

 

Ok dusten (sry for språkbruk, men ble sikkelig provosert)

 

For det første hvorfor er han kristen? Har han sagt det? NEI!, det er en antagelse, mulig han er det. Men ikke sikkert. Du har 0 grunnlag for å si det!. Katedral skolene i Norge er skoler med bra snitt og flinke elever og stiller ikke som krav at søkere er kristene.

 

To, hva er det som ikke er kristent med avataren hans? Det er en tegne figur som igjen symboliserer døden. Såvidt jeg vet har kristene lov til å se på tegnefilmer og tro at de kommer til å dø en gang.

 

Sikker masse skrive feil her, men skrivingen gikk litt fort.

Takk for støtten, ~Alex~!

 

Nei, play`ern, jeg er ikke kristen, og om så var, hva hadde vært galt med avataren for det? Det er en_god_stund siden Katedralskolen var en munkeskole, bare så det er sagt. Hadde det enn vært KG (Kristent Gymnas), så kunne jeg ha forstått deg, for der er det, etter hva jeg har hørt, bønn hver dag.

 

HalTan: You wish! :tease:

Lenke til kommentar
Jeg for min del har søkt allmennfag på Oslo Katedralskole (Katta).

 

Er du kristen og har den avataren?!?...LoL

[Fjortis Lock]Du har helt rett!!!1 sucxeer!! du kommer ikke til himmelen!!111[Fjortis Lock]

 

Ok dusten (sry for språkbruk, men ble sikkelig provosert)

 

For det første hvorfor er han kristen? Har han sagt det? NEI!, det er en antagelse, mulig han er det. Men ikke sikkert. Du har 0 grunnlag for å si det!. Katedral skolene i Norge er skoler med bra snitt og flinke elever og stiller ikke som krav at søkere er kristene.

 

To, hva er det som ikke er kristent med avataren hans? Det er en tegne figur som igjen symboliserer døden. Såvidt jeg vet har kristene lov til å se på tegnefilmer og tro at de kommer til å dø en gang.

 

Sikker masse skrive feil her, men skrivingen gikk litt fort.

Takk for støtten, ~Alex~!

 

Nei, play`ern, jeg er ikke kristen, og om så var, hva hadde vært galt med avataren for det? Det er en_god_stund siden Katedralskolen var en munkeskole, bare så det er sagt. Hadde det enn vært KG (Kristent Gymnas), så kunne jeg ha forstått deg, for der er det, etter hva jeg har hørt, bønn hver dag.

 

HalTan: You wish! :tease:

Hehe, det er sånn andakt etter første time hver dag. Ganske kjedelig i grunn, men digg å sove litt etter en kjedelig time :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...