Gevency Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Bruker Norton selv, men prøver å hjelpe noen å sette opp hjemmenettverk, problemet ligger i firewallen som kom med sp2, hvor er det jeg kan gå inn tilate ipadresser hen? slik som man gjør i norton firewall
mr_trout Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 (endret) Beklager leste feil Endret 16. juni 2005 av mr_trout
Scortech Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Hvis du har tenkt og kun bruke SP2 firewall så er det ikke og anbefale. Er mer sikrere og bedre og bruke et software firewall program
Gevency Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 jepp, vet jeg vet, men akkurat nå trenger jeg å vite hvordan man kan godkjenne enkelte ipadresser, ellers blir datan uten en eneste firewallen... bedre med sp2 firewallen en ingen ting.
Scortech Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 (endret) Ok. hvis du går inn på kontrollpanelet og klikker på sikkerhetssenter og klikker på Windows-brannmur og da kan du klikke på tabben i midten så kan du konfigurere Der kan du ligge til programmer og porter Endret 16. juni 2005 av Scortech
Gevency Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 ja, det har jeg funnet, men en ipadresse er vel verken et progream eller en port?
Scortech Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Hvis du klikker på ligg til port og klikker på endre område så kan du angi program,port og ip adresse
Gevency Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Takk for svar, mulig jeg har dumt spørsmål her, men da må jeg altså ha et navn og port nummer, som jeg da kan endre området på. hvilken port er nettverket, ekke det alle porter i grunn!?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå