Zapking Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 (endret) Hmmm...Jeg har ATI Radeon 9600 Pro på en 2,4 GHz, og synes at spillet går hakkete selv på lavere grafikkinstillinger. Hvor krevende er egentlig spillet? Endret 20. juni 2005 av Zapking
Bromlexl Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Skal ikke være så veldig krevende. Spesielt ikke på grafikken. Kjører det fint med mitt ikke fult så bra Nvidia Geforce FX5500 256mb ram(et kort som ikke er det beste på noen måte)
Zapking Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 (endret) Men det går veldig tregt når det er mange biler i bildet og mange ting som skjer, selv på laveste grafikksetting, så jeg syns det er litt rart at minimum er 64 MB... Jeg har 128 MB på grafikkortet... Skal prøve å oppdatere driverne til skjermkortet. Endret 16. juni 2005 av Zapking
Zapking Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Skrevet 20. juni 2005 (endret) Det hjalp ikke å oppdatere skjermkort driverne... Jag kjører spillet på dårligst grafikk og bare 800x600x32 i skjermoppløsning... Hadde forventet meg litt bedre ytelse med 2,4 GHz med ATI Radeon 9600 Pro 128 Mb grafikkort... Hmmmmmmmmm... Eller er kortet rett og slett for gammelt? Trenger jeg et nytt? Skal kjøpe ny pc neste år, men blir lnge å vente... Endret 20. juni 2005 av Zapking
KristianF Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Du skal klare å drive spillet fint. En kamerat sliter med samme problem.. Det lagger for han, og han har brukelig bra PC.. Hvordan du fixer dette, vet jeg desverre ikke..
MacGyver1 Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Du kan prøve å sette ned anisotropic filtering i catalyst controlsenter. hjalp litt for meg. Samtidig sette ned akselerasjonen på lyden i dxdiag.
Rookie_NO Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Men det går veldig tregt når det er mange biler i bildet og mange ting som skjer, selv på laveste grafikksetting, så jeg syns det er litt rart at minimum er 64 MB...Jeg har 128 MB på grafikkortet... Skal prøve å oppdatere driverne til skjermkortet. Og det har sannsynligvis ikke med grafikkortet ditt å gjøre i det hele tatt! Som du sier så får du problemer når det er mange ting på skjermen din til samme tid. Det høres mer ut som om resten av maskina di ikke klarer å skyve unna all informasjonen fort nok. Mer RAM eller en kjappere prossessor vil hjelpe på dette!
Wooho Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 (endret) Hos meg lagger ikke spillet men fader altså, det der oppdraget da du skal danse med bilen til musikken, er helt umuligt. Da går alt hos meg i slow motion slik og oppdraget er helt umuligt å utføre. Spiller med 1280x1024 opløsning og alt må max. Spillet lagger ikke men akkurat dette oppdraget er helt umuligt. Spec i profilen. Har de nyeste ATI drivere osv. Noen som vet årsaken, eller har lignende problem? EDIT: Nå har jeg endelig klart oppdraget men damn det var stress. maken til lagg. Endret 21. juni 2005 av Wooho
Zapking Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 (endret) Hos meg lagger det mest når jeg beveger meg utenfor bilen... Jeg blir nødt til å la spillet ligge på hylla et helt år... Endret 21. juni 2005 av Zapking
Chief_R-W Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 GTA Vice City gikk glatt som en lek mens San Andreas var straks mer krevende.
Bear^ Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Skjønner egentlig ikke hva som gjør at det skal hakke så forferdelig. Har et Geforce FX 5600 (256) og jeg kjører på 1024*768-32, High detail of full draw distance og det hakker ikke for fem flate øre her. Har t.o.m kjørt det på very high med 3x AA og da hakket det litt. Grafikken er jo ikke så mye oppdatert fra Vice heller. Vil si at den er mer eller minder akkurat som på Vice. Om det er noe trøst så er du ikke alene med problemet, har lest en del posts omkring på nette med de problemene så de må nå komme med en patch snart.
Wooho Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Skjøner det heller ikke selv. Spillet lagger ikke en drit i det hele tatt, men akkurat det oppdraget der du skal danse med skjerra, og danse på stranden for å få adgang til den vanen lagger det noe sykt. Dette burde fikses ASP.
Isbilen Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Hvis man har en ny og hissig PC, hjelper det voldsomt å skru av fps-begrensingen. Ble skuffa da jeg kjørte spillet for første gang, men nå går det som bæsj i kram snø.
xD^^ Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Hvis man har en ny og hissig PC, hjelper det voldsomt å skru av fps-begrensingen. Ble skuffa da jeg kjørte spillet for første gang, men nå går det som bæsj i kram snø. How?
Isbilen Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Du finner det under "advanced" under grafikkinstillingene. Frame Limiter står det.
rc-marcus Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Sett spillet til 16-bit. Hjelper straks for flyten. Og som nevnt - Frame Limiter kan skrus av dersom du har passe bra PC, gir bedre flyt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå