Gå til innhold

til alle som er gla i RÅE 3D-demoer

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle som vil se en RÅ 3D-Demo på 15 minutter kan sende meg en mail: [email protected]

filen er på 64Kb, den ble laget under en konkuransje i USA om hvor mye det gikk an å få ned i 64Kb, den karen som laget denne filen klarte å få utrolige 1,9Gb(!) ned til 64Kb!!

med andre ord, en pakke radior på 30000:1 !!!

jeg anbefaler at du har minst P3 500Mhz og et grafikkort med 16Mb, anbefaler også at du setter på 2x Anti Aliasing ettersom demoen er lager i 800*600 (tror jeg).

er du intresert, så send meg en mail, og jeg sender filen. (alle windows) (100% virus fri!!)

det er en .exe fil, så du trenger ikke å pakke den opp, det gjør den underveis mens demoen kjører :smile:

Mvh: Jan Erik [email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler pä at den kan väre sammenlignbar med 3DMark2001Se när den bare er 64(!) Kb!! helt RÄ kan den ikke väre eller? Er den "pen" ä se pä?

Skrevet

vel, ikke mitt problem om du ikke likte den...

jeg likte den, og alle kaneratene mine gjorde det oxo...

og desverre, nei, jeg får ikke brukt annet en mail... :sad:

Skrevet

kan nok stemme det ja, er ikke så flink i engelsk, men jeg tror det er 1 hovedpersjon og noen hjelpere, er ikke helt sikker, kan godt ha vert et lag som har laget den...

Skrevet

64Kb ..må jo bare være laget på en Amiga :wink:

Den var ikke like bra som 3Dmark2001SE, men bra var den absolutt.. litt "enkel" men dog bare 64Kb

Skrevet

UTROLIG !!!!

Må meddele at jeg er MEKTIG imponert.....

Det er jo helt sinnsykt bra til å være på 64 kbit.

Fatter det bare ikke.....

Stiilige greier :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...