Gå til innhold

Hvordan smelte Dark Iron?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tak i endel dark iron, kom meg til the great forge, men det gikk jo ikke å smelte.

Er det et quest som må gjøres for å lære det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var der jeg var, sto foran "smeltern" men kunne ikke gjøre noe.

En annen ting, hvor trenger man 305 i mining? Fikk + 5 mining på hanskene. Men selv etter å mine dark iron gikk jeg ikke opp i lvl.

Skrevet

Man kan ikke få mer enn 300, det er max i skill over alt.

Dark Iron Ore-greier skjer i Blackrock Depths

As far as I know, you need to talk to Gloom'rel & give him 2 Star Ruby, 10 Truesilver Bars & 20 Gold Bars & then you'll learn how to smelt Dark Iron Ore. Talking to Doom'rel will trigger the event that you have to kill the 7 ghosts.. so make sure you talk to Gloom'rel prior to talking to Doom'rel. These 7 ghosts are in the "Summoner's Tomb" Location which is right before Lyceum.. or right after Flamelash.

Og så må du helt til innerst i BRD (ved inngangen til Molten Core), der er en Black Forge som du kan smelte i (etter du har lært skill).

Skrevet

300 er maks du kan trene men du kan få 5 ekstra ved å enchante hanskene du bruker. Dette kan vel kanskje øke sjansen for å få edelstener ved mining og kanskje hvor mye du får for hver gang.

Jeg tror du kan trene til 315 i herbalism.

Når det gjelder skinning så vet jeg at man trenger 315 for å skinne The Beast. Da trenger man +5 enchant på hansker og en dagger med +10 på.

Skrevet (endret)

Det er vel han fra Thorium Brotherhood i "Baren" (BRD) som lærer deg det. Men jeg er høyst usikker.

Ang. det med 300 i skill så vet jeg ikke om mining, men du kan få 315 i skinning f.eks. Noe du trenger for å skinne The Beast i UBRS. Du trenger da Finkle's Skinner og +5 Skinning Enchant.

EDIT: *Kremt* liten feil og Zerpent var i forkjøpet ;)

Endret av Jan Åge
Skrevet

Det er en quest som du får inne i BRD av en fyr som heter Gloom'Rel. Han er en av "de sju" som du kanskje har banket opp før, for å komme videre i BRD.

Ta med 2 Star Rubies, 10 Truesilver Bars og 20 Gold Bars før du drar.

Be ingen snakke med "Doom'Rel" før du har gjort questen din, for da blir du nødt til å drepe han og da kan han naturlig nok ikke gi deg questen. Etterpå, når han har gitt deg "dark iron melting" er det bare å kæppe han og resten av banden ned for fote. :devil:

Skrevet
300 er maks du kan trene men du kan få 5 ekstra ved å enchante hanskene du bruker. Dette kan vel kanskje øke sjansen for å få edelstener ved mining og kanskje hvor mye du får for hver gang.

Jeg tror du kan trene til 315 i herbalism.

Når det gjelder skinning så vet jeg at man trenger 315 for å skinne The Beast. Da trenger man +5 enchant på hansker og en dagger med +10 på.

Øker nok ikke sjangsen for edelstener, Edelstenene er der før du miner, har ingen betydning på hvor høy skill du har eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...