Gå til innhold

Guide for FW update på K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdaterte nettopp min k750i med davinci. Funka flott ang. wap og mms - MEN joystikken slutter å fungere hver gang klokka kommer opp som skjermsparer.. går kun tilbake til bakgrunnsbildet med å trykke på ett av tallene på mobilen.

 

Er det andre som har samme problemet?

Har oppdatert til R1L002

Endret av wildtnt
Lenke til kommentar

1 minutt meg i ræven.. ;)

 

Eneste som jeg syns var litt kukat, var det at når en gjør dette gjennom Opera, "forsvinner" _forrige_ og _neste_, og en må dra siden nedover for å finne de. Lite tips til andre.

 

Edit: Altså, inne på SE sine sider.

 

Edit2: Så, da er den oppdatert. Hva er forskjellen? :)

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar

Ja nå har jeg lest igjennom samtlige poster i denne tråden. Det er en ting jeg lurer på. Har alle dere kjøpt en usb data kabel eller fulgte denne med? Har akkurat motatt min k750i fra netshop med R1J002 versjon, og det fulgte ikke med noen usb kabel. Hva heter usb kabelen som dere bruker for å flashe telefonen?

Lenke til kommentar

Jeg har vært i kontakt med Sony Ericsson Call Senter ang. feilen "Din operatør støtter ikke denne tjenesten"-feilmeldingen når man prøver å oppdatere FW fra SEUS.

 

Dette svarte de:

 

"...det er videre rapportert til vår avdelig som tar seg av hjemmesiden og de arbeider med å finne en løsning så fort som mulig. Vi beklager igjen og ber deg prøve igjen om et par dager...."

 

 

Så man får vente å se :ermm:

 

 

Edit: skriveleif

Endret av espengun
Lenke til kommentar
Ja nå har jeg lest igjennom samtlige poster i denne tråden. Det er en ting jeg lurer på. Har alle dere kjøpt en usb data kabel eller fulgte denne med? Har akkurat motatt min k750i fra netshop med R1J002 versjon, og det fulgte ikke med noen usb kabel. Hva heter usb kabelen som dere bruker for å flashe telefonen?

Kabelen skal følge med i samtlige pakker ment for det norske markedet.

Lenke til kommentar
Ja nå har jeg lest igjennom samtlige poster i denne tråden. Det er en ting jeg lurer på. Har alle dere kjøpt en usb data kabel eller fulgte denne med? Har akkurat motatt min k750i fra netshop med R1J002 versjon, og det fulgte ikke med noen usb kabel. Hva heter usb kabelen som dere bruker for å flashe telefonen?

Kabelen skal følge med i samtlige pakker ment for det norske markedet.

Netshop oversender manglende usb kabel idag. Står FR,EN på min eske.

Lenke til kommentar
Ja nå har jeg lest igjennom samtlige poster i denne tråden. Det er en ting jeg lurer på. Har alle dere kjøpt en usb data kabel eller fulgte denne med? Har akkurat motatt min k750i fra netshop med R1J002 versjon, og det fulgte ikke med noen usb kabel. Hva heter usb kabelen som dere bruker for å flashe telefonen?

Kabelen skal følge med i samtlige pakker ment for det norske markedet.

Netshop oversender manglende usb kabel idag. Står FR,EN på min eske.

Ville krevd en ny, norsk versjon av telefonen.

Lenke til kommentar
Jeg har vært i kontakt med Sony Ericsson Call Senter ang. feilen "Din operatør støtter ikke denne tjenesten"-feilmeldingen når man prøver å oppdatere FW fra SEUS.

 

*snip*

Får samme feil selv, også en telefon kjøpt fra komplett.no. Får ikke gprs til å virke, og trenger å få oppgradert firmware. Talentløst hvis jeg må sende den inn til komplett for å få det ordnet (slik det ser ut som jeg blir nødt til)

 

Har ikke noen tro på at SE kommer til å fikse dette..

Lenke til kommentar
Ja nå har jeg lest igjennom samtlige poster i denne tråden. Det er en ting jeg lurer på. Har alle dere kjøpt en usb data kabel eller fulgte denne med? Har akkurat motatt min k750i fra netshop med R1J002 versjon, og det fulgte ikke med noen usb kabel. Hva heter usb kabelen som dere bruker for å flashe telefonen?

Kabelen skal følge med i samtlige pakker ment for det norske markedet.

Netshop oversender manglende usb kabel idag. Står FR,EN på min eske.

Ville krevd en ny, norsk versjon av telefonen.

Har nå prøvd å flashe mobilen men får samme feil som så mange andre: "Din operatør støtter ikke denne tjenesten". Har sendt mail til Netshop igjen angående dette.

Lenke til kommentar
Gidder du å poste svarmailen her? Takk

Svar fra Netshop.no:

 

Da er det 2 valg.

 

1) ta kontakt med ditt lokale SE servicesenter.

2) Sende inn telefonen til oss så kan vi få oppgradert den.

 

Dette er en håpløs situasjon desverre, men slik er det desverre.

 

Alle telefoner vi selger kommer i fra Norsk distributør og er ikke kjøpt i utlandet så det skal være en "norsk" telefon.

 

Om du ønsker å returnere telefonen til oss så ta kontakt med kundesenter på tlf: 33 42 22 10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...