Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Blitt av kunderservice chaten på online.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har i det siste blitt rimelig frustrert over å jamnt ha 300-400 MS/PING i World of warcraft. Av og til går den opp til 500-600 og(av og til over 1000 i korte perioder), noko som gjer spelegleda langt fra like gøy. Huskar også at i Warcraft 3 på battle.net var pingen 200-300. Det er absolutt ikkje noke med serveren eg spelar på, då alle andre eg kjenner med andre ISP'ar har svært god ping (nokon heilt ned til 30-50 ping..) Til og med folk med 56k modem har beire ping enn meg.

linja mi er 1024/256

Vel tenkte her en dag at eg burde ta å kontakte Telenor kunderservice for å spørje kvifor eg hadde så treig responstid / høg ping. Huska for nokre månadar sidan at det var ein veldig hendig kundeservice chat på www.online.no . No finn eg rett og slett ikkje den lenger. Einaste eg finner er kundeservice nummeret, 00005 eller noko i den dur. Problemet er at eg kan forklare problemet 10 gonga beire på "papiret" enn over telefon.

Spørsmålet mitt er om der fortsatt eksistera den chat'en på www.online.no / telenor.no, evt gi ein direkte link.

Om ikkje, trur de at eg kan evt klare å forklare problemet over telefon til ei dame(brukar som regel å vere ei dame)?

takker for svar

- frustrert kunde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spørsmålet mitt er om der fortsatt eksistera den chat'en på www.online.no / telenor.no, evt gi ein direkte link.

Den er nedlagt av en eller annen merkelig grunn. det fungerte veldig greit de gangene jeg brukte den.

Skrevet

nei, tror ikke det.. Det er en liten stund tilbake at de la ned den.

Synes opplegget til telenor på telefonen er teit..Høre på en dame snakke i et par min før man får kontakt med en person..

Dårlig ventemusikk er det der også :S

Skrevet

Vel... om du spiller på Burning Blade.... da kan du forvente høy ping til tider.

Jeg med 2mbit shdsl ligger vanligvis på ca 80-90 i ping, til tider 200+++ og på det verste 500+

Skrevet (endret)
Vel... om du spiller på Burning Blade.... da kan du forvente høy ping til tider.

Jeg med 2mbit shdsl ligger vanligvis på ca 80-90 i ping, til tider 200+++ og på det verste 500+

Eg er på ein PVE server, med et heller lavt befolkningstall : |

Trur du dei kan hjelpe meg over telefon da? Tviler på dei veit kva eg snakker om... kanskje prøve å bruke mest mulig norske ord.. (Responstid istanden for ping/ms osv)

Ligger HEILE Tida over 200 ping.. Samma kva område/zone eg er i.

Endret av AshtraY

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...