bukken1 Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 e d noen som kan hjelpe meg med fly skolen?!? jeg kommer ikke videre... så vist noen kan laste ned saven min og laste den opp etter på når de har gjort oppdraget så hadde d vært himla greit... GTASAsf8.b
diskvask Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Hm.. fikk advarsel om at du hadde aktivert cheats når jeg skulle save. Får håpe det ikke gjør noe med mine saves. GTASAsf8.b
Camron Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Kan noe hjelpe meg med flyskolen også? Kontrollene blir for mye å holde styr på! GTASAsf2.b
ErlendRU Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 (endret) Hvorfor er det mange som sliter med flyskolen egentlig? Syntes den var enkel jeg, greide den på første forsøk til og med.. Har kanskje noe med mine überskillz i GTA å gjøre *skryte* edit: Camron: GTASAsf2.b Endret 5. september 2005 av erlendru
bolthorn_master_chief Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Hmm...har problem med et flyoppdrag..skal fly over et eller annet drop-punkt over en "dam"...? Hjeeeeeeeeeeeeelp..
Cultofluna Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Og hva er det du ikke får til? du skal hoppe ut i fallskjerm om jeg ikke husker helt feil
ErlendRU Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 (endret) Hmm...har problem med et flyoppdrag..skal fly over et eller annet drop-punkt over en "dam"...? Hjeeeeeeeeeeeeelp.. Den corona-saken er veldig høyt oppe.. Fly opp og gjennom den edit: ikke lov med bilder i signatur her heller Endret 8. september 2005 av erlendru
bolthorn_master_chief Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Og hva er det du ikke får til?du skal hoppe ut i fallskjerm om jeg ikke husker helt feil Flyr berre rundt i ring! Finne ikkje det punktet eg skal sleppe meg ut frå..
spiffers Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Se på waypoint-markøren i '"kompasset". Den skal vise veien. Hvis du skal opp, er det en pil oppover, skal du ned er det en pil nedover
bukken1 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 kan noen hjelpe meg med oppdraget N.O.E? jeg får d ikke til... akn noen hjelpe meg?!? GTASAsf7.b
bolthorn_master_chief Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Se på waypoint-markøren i '"kompasset". Den skal vise veien. Hvis du skal opp, er det en pil oppover, skal du ned er det en pil nedover men er det ein ring eg skal gjennom? eller no? kommer jo ikkje høgare opp med flyet heller.. men det er vel kanskje fordi eg egentlig ikkje er nokon pro-pilot..
bukken1 Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 jepp... du ska opp igjennom den røde ringe... bare fly langt vekk fra ringen så går du oppover jevnt... da klarer du d...
bolthorn_master_chief Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 jepp... du ska opp igjennom den røde ringe... bare fly langt vekk fra ringen så går du oppover jevnt... da klarer du d... thnx..skal teste når eg kjeme heim..
The_Darkness Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 kan noen hjelpe meg med oppdraget N.O.E? jeg får d ikke til... akn noen hjelpe meg?!? here you go.. GTASAsf7.b
bukken1 Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 kan noen hjelpe meg med oppdraget N.O.E? jeg får d ikke til... akn noen hjelpe meg?!? here you go.. jadda! takker....
bukken1 Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 kan noen hjelpe meg med oppdragene etter N.O.E? jeg suger i fly oppdrag... kan noen hjelpe meg...? GTASAsf7.b
The_Darkness Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 kan noen hjelpe meg med oppdragene etter N.O.E? jeg suger i fly oppdrag... kan noen hjelpe meg...? sånn GTASAsf7.b
Camron Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 (endret) Kan noen ta "$"-oppdaget, og "Terning-ikon"-oppdraget (det oppdraget som er merket med en hvit terning) for meg? Takler ikke fly-oppdrag... GTASAsf2.b Endret 18. september 2005 av Camron
The_Darkness Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Kan noen ta "$"-oppdaget, og "Terning-ikon"-oppdraget (det oppdraget som er merket med en hvit terning) for meg? Takler ikke fly-oppdrag... tok et $ oppdrag og det oppdraget med den hvite terningen, ble det riktig? GTASAsf2.b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå