Gå til innhold

[GTA]Problemer med oppdraga i SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nye problemer!

Er nå borte fra Los Santos og ute i "Nowhere". Skal ta den siste banken med dama (Coritina, husker ikke helt hva hun heter). Missionet går ut på at jeg skal sprenge noen ATM 'r (Bankautomater). Dama står på den ene siden av rommet, mens to av de tre automatene står i motsatt side av rommet. Disse to går det helt greit å sprenge, men den siste er verre. Dama vil ikke flytte seg! Jeg har prøvd å dytte henne vekk, banke hu opp (for å få henne bort), men uansett hvor mye jeg prøver, får jeg henne ikke langt nok unna slik at hun dør av eksplosjonen fra bomben jeg har lagt på ATM'n. :(

Noen som vet hva jeg skal gjøre?? Det er åpenbart noe mer jeg skulle gjort slik at hun stikker, men jeg har prøvd alt jeg kan se! - tatt ut alle pengne, skutt alle vaktene inni banken osv.

Noen som har gjort dette oppdraget?

Takk for hjelp! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan skyte de i filler med et våpen, eller slå de istykker hvis jeg husker riktig

Lykke til da :w00t:

Edit: Misforsto noe, og endra. Sorry!

Endret av dunno1987
  • 4 uker senere...
Skrevet (endret)

PC:

Ikke alle tastatuter kan "sende" tre taster samtidig. Velg derfor under Options å styre med musa på det "oppdraget".

Endret av Gilbert
Skrevet (endret)
PC:

Ikke alle tastatuter kan "sende" tre taster samtidig. Velg derfor under Options å styre med musa på det "oppdraget".

5519403[/snapback]

ops, men jeg har det på xbox, så trur det ikke hjelper...

men lurer på om det er bugz i spillet.

noen andre tips da?

Endret av killerboy85
Skrevet

Andromanda er i en hangar på flyplassen i Las Venturas (stå forran døra så åpner den), hunter får du når du klarer silver på flyskolen trur jeg, den er vel ett eller annet sted og, vet ikke akkurat hvor nå.

Skrevet

Æsj, det orker jeg ikke starte på. Greit nok med gull på motosykkel, men fly...? Det blir vanskelig og tidkrevende. Alt må jo være perfekt for 100% på hver øvelse...

Skrevet
Andromanda må være et skin til AT400, aldri sett det på noen oversikter over kjøretøy.

5541663[/snapback]

Ikke vet jeg, men her fant jeg vaffal oversikten over kjøretøy hvor Andromada er oppført under "planes".

Skrevet

andromeda flyet finnes samtidig som det ikke finnes.

*spoiler alert*

Det er samme fly som du kjører ombord på i et av fly missionene.

*spoiler over*

Du trenger en vehicle spawner eller en mod hvis du skal ha det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...