Chriskart14 Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Nye problemer! Er nå borte fra Los Santos og ute i "Nowhere". Skal ta den siste banken med dama (Coritina, husker ikke helt hva hun heter). Missionet går ut på at jeg skal sprenge noen ATM 'r (Bankautomater). Dama står på den ene siden av rommet, mens to av de tre automatene står i motsatt side av rommet. Disse to går det helt greit å sprenge, men den siste er verre. Dama vil ikke flytte seg! Jeg har prøvd å dytte henne vekk, banke hu opp (for å få henne bort), men uansett hvor mye jeg prøver, får jeg henne ikke langt nok unna slik at hun dør av eksplosjonen fra bomben jeg har lagt på ATM'n. Noen som vet hva jeg skal gjøre?? Det er åpenbart noe mer jeg skulle gjort slik at hun stikker, men jeg har prøvd alt jeg kan se! - tatt ut alle pengne, skutt alle vaktene inni banken osv. Noen som har gjort dette oppdraget? Takk for hjelp!
Chriskart14 Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Takk for alle svarene jeg fikk i etter den forrige posten jeg skrev , hjalp mye !
Dunno1987 Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 (endret) Du kan skyte de i filler med et våpen, eller slå de istykker hvis jeg husker riktig Lykke til da Edit: Misforsto noe, og endra. Sorry! Endret 2. januar 2006 av dunno1987
Jernlov Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Bruk 2-3 hagle skudd på dem. Å slå dem er ikke lurt, om det virker så smeller det og om du må ta alle så dør du på den måten etterhvert.
killerboy85 Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 har problemer med driving school for biler, jeg får ikke pass på den første oppdraget, der man skal gasse, bremse og svinge? har noen tips lr?
Gilbert Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 (endret) PC: Ikke alle tastatuter kan "sende" tre taster samtidig. Velg derfor under Options å styre med musa på det "oppdraget". Endret 29. januar 2006 av Gilbert
killerboy85 Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 (endret) PC:Ikke alle tastatuter kan "sende" tre taster samtidig. Velg derfor under Options å styre med musa på det "oppdraget". 5519403[/snapback] ops, men jeg har det på xbox, så trur det ikke hjelper... men lurer på om det er bugz i spillet. noen andre tips da? Endret 30. januar 2006 av killerboy85
Βlur Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Hvor finner jeg gigantiske Andromanda og Hunter ?
Jernlov Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Andromanda er i en hangar på flyplassen i Las Venturas (stå forran døra så åpner den), hunter får du når du klarer silver på flyskolen trur jeg, den er vel ett eller annet sted og, vet ikke akkurat hvor nå.
Βlur Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Hvis det ikke er to hangarer med kjempefly i på flyplassen i Las Venturas, så er det ikke Andromada som står der, det er AT400:
Jernlov Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Da blanda jeg de to, så a big plane og... jaja
Sovietpig Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 og for å få hunteren må du ha gull på flyskolen.
Βlur Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Æsj, det orker jeg ikke starte på. Greit nok med gull på motosykkel, men fly...? Det blir vanskelig og tidkrevende. Alt må jo være perfekt for 100% på hver øvelse...
DurinVIII Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Helt omvendt på meg. Gull på Flyskole er greit. Gull på bilskole? Umulig.
Fredrik Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Andromanda må være et skin til AT400, aldri sett det på noen oversikter over kjøretøy.
Βlur Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Andromanda må være et skin til AT400, aldri sett det på noen oversikter over kjøretøy. 5541663[/snapback] Ikke vet jeg, men her fant jeg vaffal oversikten over kjøretøy hvor Andromada er oppført under "planes".
Dunno1987 Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 andromeda flyet finnes samtidig som det ikke finnes. *spoiler alert* Det er samme fly som du kjører ombord på i et av fly missionene. *spoiler over* Du trenger en vehicle spawner eller en mod hvis du skal ha det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå