Βlur Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Jeg synes det er sinnsykt lett å fly egentlig. Har spilt endel IL2. For de som ikke har hørt om det, så er det en rimelig realistisk flysimulator. Sammenliknet med flying i GTA, er IL2 et sant hælvete.
dysfunctional Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Jeg synes det er sinnsykt lett å fly egentlig. Har spilt endel IL2. For de som ikke har hørt om det, så er det en rimelig realistisk flysimulator. Sammenliknet med flying i GTA, er IL2 et sant hælvete. 5275724[/snapback] Second
oddis89 Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 holder meg til Microsoft flight sim jeg det holder jo bare å vite hvordan styringen på et fly funker da. men for de som synes det er jævelig å fly simulator prøv "the real thing" mye å passe på ass.
oddis89 Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 holder meg til Microsoft flight sim jeg det holder jo bare å vite hvordan styringen på et fly funker da. men for de som synes det er jævelig å fly simulator prøv "the real thing" mye å passe på ass.
PukingPope Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 pukingpope there you go.... men hva er det som er så vanskelig med styringen av fly og keyboard har ingen probs jeg. 5269249[/snapback] Tusen takk! I mellomtiden har jeg kikket litt mer rundt på nett, og har inntrykk av at folk enten synes det er veldig lett, eller veldig vanskelig å fly med tastatur - aldri noen mellomting. Jeg forsøkte derfor å bytte tastur med en annen pc, og da var det plutselig litt lettere. Etter litt øving, gikk det jo helt fint. Utrolig kjipt å bruke så mange timer, når det bare var å bytte tastatur...
oddis89 Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 (endret) jeg har gjort om sånn at jeg har Z(opp) og A(ned) da. også piltastene opp/ned som gass/"brems" samme med motorsykkel/sykkel leningen på A og Z 10k ganger lettere da.... orginal tastene er jo bare idiotiske Endret 11. desember 2005 av oddis89
Βlur Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Kan man rekrutere gjengmedlemmer når som helst? Kunne trenge hjelp på et oppdrag. Sliter med oppdraget "Grove 4 Life" helt på slutten. Greier aldri å holde meg i live. Den tredje bølgen Ballas er for stor...
oddis89 Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 det skal gå fint det. hvorfr trur du at du lærer det a? hehe
Βlur Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Rekruterer jeg de som ikke allerede er i gjengen (les: de som ikke er kledd i grønt) eller må jeg ta folk som er i gjengen (de i grønt)? Det er ingen som reagerer når jeg går bort til noen og trykker tasten "g"...
oddis89 Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 (endret) du kan bare rekrutere folk i fra din egen gjeng....(grove street gang(kledd i grønt) EDIT: liten misforståelse der (på en måte) du kan ikke bare gå bort til folk å stå ved siden av dem å trykke G eller H. du må sikte på dem også trykke G/H... Endret 18. desember 2005 av oddis89
Βlur Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Ja, fant ut at jeg måtte sikte på folka selv. Lenge siden jeg hadde det oppdraget hvor jeg lærte rekrutering, så jeg hadde glemt det... Men jeg mekka "Grove 4 Life" uten mer hjelp, henta bare den homing missile launcheren på flyplassen i San Fierro. Den gjorde susen
g@bb@ Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Jeg har et problem, det heter Madd Ddog, og han står på toppen av en bygning. Men akkurat i det cutscenen slutter, detter han ned?!?! Jeg får akkurat tid til å se han, så sier det splash.. Noen tips? Dette er på PS2
Jernlov Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Du skal hente den Walton bilen med høy bak i også kjøre bort og sørge for at han detter baki bilen. Sant?
g@bb@ Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Selv om jeg prøver, så dauer han før jeg får snudd meg! Han detter ned idet cuscenen slutter!
Βlur Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Har du en save fra før det oppdraget kan jo prøve å spille deg fram til der du er nå og se om det da funker som det skal... Men du heter vel bilen når det kommer opp tekst at du skal finne en bil du kan ta imot Madd Dogg med? Eller er det da han faller ned med en gang?
tommmy Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Jeg har samme problemet. Madd Dogg hopper ned fra huset med en gang, rekker ikke å gjør noe som helst. Ganske frustrerende
Chriskart14 Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Hei Har etterhvert opparbeidet meg noen problemer jeg også For det første er suspension controls utrolig (Det andre lowrider oppdraget)vanskelige å bruke. Jeg er nødt til å bruke numpadene til å styre det Sinnsykt vanskelig når man skal trykke "på skrå til venstre" osv ! Er det noen måte jeg kan endre dette på? Slik at jeg kan bruke piltastene? Har prøvd å finne suspension controls i keyboard settings, men ikke noe der såvidt jeg kan se... For det andre er det utrolig vanskelig å svinge til siden med helikopter og fly. Spiller mye BF2 der du bare kan "svinge" til siden med piltastene. Her funker ikke det! Dette er spesielt vanskelig når jeg skal ta av fra flyplasser osv, klarer ikke å komme meg til den riktige rullebanen, får rett og slett ikke svingt flyet inn Noen som har tips?
g@bb@ Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Når du skal lande et fly, snu flyet slik at du kommer i en rett linje foran landings stripen. Ligg noen gode 1000 meter foran, slik at du har god til å slakke ned farten. Pass på at du ligger rett foran stripen. Øv deg mye først. Helst på flyplassebne i byen, der er det stor plass. Etter en stund klarer du faktisk å lande på hus tak.
oddis89 Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Chriskart14 : Q og E må du bruke for å rotere helikopteret rundt. men det skal snu seg etterhvert om du bare bruker piltaster(A/D). g@bb@: hva har det med denne posten å gjøre? men ja er sant det. man kan jo rygge i luften med fly i SA da. er man høyt nok. hehe
Βlur Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 For å svinge med fly må du først rotere flyet så det står ca 45 grader (lenger hvis du vil ta en bråere sving) også trykke pil ned. Jeg er sinnsykt dårlig til å forklare denne typen ting, men du får bare prøve deg fram. Finnes vel endel walkthroughs på nettet som forteller deg hvordan du kommer gjennom flyskolen. Det kan jo hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå