sphinn Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Finnes det en webside hvor man kan sjekke utbygging? F.eks. til telenor.
agvg Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Finnes det en webside hvor man kan sjekke utbygging? F.eks. til telenor. Du finner utbyggingslisten til Telenor her: Telenor Utbygging Oppdateres daglig.
sphinn Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Tusen takk! Har lett etter den listen en liten stund nå Men..wtf? Ingen utbygging i Rogaland? God damn it!!!
agvg Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Men..wtf? Ingen utbygging i Rogaland? God damn it!!! Det er pr dags dato ingen sentraler planlagt i Rogaland, ei heller i Oppland. Dette vil fort endre seg da nye sentraler kommer på lista daglig, du har vel sett at du kan velge om du vil se bare planlagte, utbyggde eller beggedeler?
sphinn Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Jada, jeg har sett det. Siste nærliggende utbygging var rundt juletider og det er kun 1-2 mil fra der jeg bor. Begynne bare av å bli lei av å vente.. ikke at jeg har så mange alternativer men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå