Svampebob_1 Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg har en DVD-brenner som støtter DVD+RW i 8x. Men når kommer disse platene på markedet? Jeg har sjekket Komplett og PSdata, men ingen av dem har DVD+RW som støtter 8x hastighet. Noen som vet om noe sted å få tak i slike plater? Jeg har nå ventet 2 måneder uten at noen av disse nettbutikkene har fått inn noe slikt.
OC-Freak Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Verbatim sine 8x DVD+RW plater er ikke offisielt godkjente enda. Verbatim regner med å ha de leveringsklare tidlig i Juli. Ritek har for tiden de eneste godkjente 8x DVD+RW platene, og disse kommer på markedet som traxdata og ridata hvert øyeblikk. Dog er det svært få leverandører som fører disse merkene i Norge. ( Vi fører de ikke grunnet pris/kvalitet forhold. Koster mer inn til oss enn verbatim og er ikke halvparten så gode som verbatim...). Så jeg vil tro det går en måneds tid til før du kan kjøpe 8x DVD+RW plater. Skal også nevnes at det er mange kompatibilitetsproblemer med 8x DVD+RW plater. Pioneer DVR-109 støtter ingen 8x DVD+RW, BenQ DW1640 støtter kun ritek og ricoh, ikke verbatim. NEC ND-3540A har jeg ikke testet med enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå