Gå til innhold

BF 2 Demo benchmark


Anbefalte innlegg

800x600 0xAA "Low": Avg: 47.830 - Min: 27 - Max: 89

 

Ja..dette vil jeg kalle spillbart....må ikke være noe særlig lavere enn det. Men jeg er ikke sikkert helt enda...skal sjekke fps selv...når jeg får somlet meg til det..syntes det blir komplisert med regneark osv...jeg regner med å bare kjøre fraps (heter det ikke noe slikt?) også bare se hvordan det ligger ann...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at det flere steder oppgis at Battlefield 2 må ha 128 mb minne på skjermkort. I forhold til demoen så er dette bare tull.

 

Jeg kjører BF2 fint på et Geforce FX 5200 64 mb minne. Uten action i bildet kjører det 45 FPS, dropper til 30-35 FPS med litt action og bygninger. Bortimot uspillbart (5-10 FPS) under artellri og mye action (10-20 spillere i bildet).

 

Dette er på 800x600 med alt på lavt, kortet er overclocket til 290/536 (250/400 orginalt). AGP apperture er 256 mb.

 

owiez

Endret av owiez
Lenke til kommentar
Ser at det flere steder oppgis at Battlefield 2 må ha 128 mb minne på skjermkort. I forhold til demoen så er dette bare tull.

 

Jeg kjører BF2 fint på et Geforce FX 5200 64 mb minne. Uten action i bildet kjører det 45 FPS, dropper til 30-35 FPS med litt action og bygninger. Bortimot uspillbart (5-10 FPS) under artellri og mye action (10-20 spillere i bildet).

 

Dette er på 800x600 med alt på lavt, kortet er overclocket til 290/536 (250/400 orginalt). AGP apperture er 256 mb.

 

owiez

:lol: Dette må være dagens kommentar! Du kjører BF2 fint med ditt kort men det er uspillbart med mye action? Ikke helt enig med deg selv i dag?

Lenke til kommentar
Ser at det flere steder oppgis at Battlefield 2 må ha 128 mb minne på skjermkort. I forhold til demoen så er dette bare tull.

 

Jeg kjører BF2 fint på et Geforce FX 5200 64 mb minne. Uten action i bildet kjører det 45 FPS, dropper til 30-35  FPS med  litt action og bygninger. Bortimot uspillbart (5-10 FPS) under artellri og mye action (10-20 spillere i bildet).

 

Dette er på 800x600 med alt på lavt, kortet er overclocket til 290/536 (250/400 orginalt). AGP apperture er 256 mb.

 

owiez

:lol: Dette må være dagens kommentar! Du kjører BF2 fint med ditt kort men det er uspillbart med mye action? Ikke helt enig med deg selv i dag?

nja.. Det går helt fint å spille det på Gforce 5200, men du må regne med å dø i gitte situasjoner. Evt. holde deg borte fra 64 players servere, på 16-32 players så er det sjelden det er extremt action.

 

Har forresten bestilt et 6800 kort. Har bare tuklet med kortet de siste dagene for å se hvor mye jeg kunne skvise ut av det. (Har et GF2 kort i bakhånd hvis det skulle ryke..)

 

oweiz

Lenke til kommentar

jeg har et GF 6800 LE som jeg prøver å kjøre BF 2 demoen.

 

jeg starter det opp fint allt er som det skal, jeg kan gå inn i gamen å spille x antall minutter så blir skjermen helt svart.

 

Pcen er på men lyd å bilde forsvinner fra skjermen, jeg kan ikke få kontakt med pcen uten å slå den helt av og på igjen.

 

 

Noen som vet hva som er galt ? :cry: hjelp.

Lenke til kommentar
1024 Ram holder, men bare så såvidt. Ved lasting av nye brett eller full krig med 64 persjoner og all grafikk på max, så oppleves til tider minnedropp.

 

På lavere grafikk holder 1024 i massevis.

Har også opplevd dette som du sier. Er ganske sikker på at spillet trenger nok rimelig med minne (da rundt 1500MB..?) Ikke ved full krig, men rett og slett ved last av brett og start av spill hvor den må hente seg inn igjen etter et minutt.

 

Dette må jo være for lite minne, så da er vel neste post å kjøpe mer da.. :p

 

*se sig for specs

Lenke til kommentar

jeg tok en sånn in-game fps sak..og bare brukte øynene...jeg lå i gjennomsnitt på rundt 45-50...men når jeg så rett opp mot himmel hadde jeg 98. sto jeg intil en vegg og tok opp sikte og veivet fram og tilbake var jeg en gang nede i 16.

 

kjører på 1280x1024 med 100% view distance og alt annet på medium.

 

Jeg syntes det ikke flyter spes godt egentlig...

 

Skal bedre seg når jeg får meg et nytt kort ja....

Lenke til kommentar

Jeg satt den der dynamic "skygge greien" til AV og det ble straks myye bedre...nå lå jeg på 55-60....og inntil veggen kom jeg aldri ned på 16 som før..det laveste jeg så var 40..dette var da i singleplayer. Helt utrolig at bare de der skyggene har sååå mye å si på ytelsen. Jeg skjønner det rett og slett ikke...og jeg så ikke forskjell heller på bilde liksom. Noen andre som ser forskjell?

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...