Gå til innhold

4 nye fra Nokia!

Anbefalte innlegg

Skrevet
hva innebærer: Nokia 6270: Quadband slide phone?

At den har støtte for fire GSM-nett. Tror det vil si at den kan brukes i hele verden...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

regner med at den ikke fungerer i japan, finnes det fortsatt ingen "vanlige vestlige" telefoner som fungerer i japan?

Endret av modellmakt
Skrevet

Nå har je sett på de offisielle Nokia videoene for 6270 og 6280, og det står i begge at begge telefonene støtter miniSD-minnekort :thumbup: Dette var digg å vite da mobilene ville blitt ganske "dårlige" uten minnekortsøtte...

Skrevet

Som jeg har sagt før her på amobil, så har nokia kommet seg bra ut på designfronten. De har lansert noen som jeg syns at designet var dårlig osv. men Disse fire vart jeg impomert over, og de ser kule ut :D.

Skrevet

Telefonene i N-serien så vel spesi ut, og de var skamdyre.

Her har Nokia kommet ut med flotte telefoner til en overkommelig pris. Spesielt 6111 var meget tiltalende. Dette ser virkelig lovende ut!

Skrevet

Er det mp3 spiller på 6280?

Kan være jeg har lest litt for fort igjennom artiklene, men ser ikke om 6280 har mp3 spiller eller ei. 6270 har det.

Skrevet (endret)
Nå har je sett på de offisielle Nokia videoene for 6270 og 6280

hvor så du de?

www.nokia.com/phones/6270

www.nokia.com/phones/6280

Trykk Video på venstresiden.

Endret av arehei
Skrevet

lurer på hvordan disse posisjonerer seg i forhold til resten av nokias portefølje, havner f.eks. 6030i bak 6111? (tross støtte for minnekort og "alt av s40 funksjonalitet)

Skrevet

Liker hva gaurav, som alltid har oversikt over kommende Nokia-modeller, sier på Mobile-review forumet.

Nokia pretty much cover the entire market from top-to-bottom now. Even their prices have been set lower from the outset. The power they weild with their current portfolio is absolutely overwhelming. Now is really the time for other manufacturers to mature if they really expect to stop Nokia gaining over half of the market in coming years, because at this rate, it doesn't seem unlikely.

Men men...

I hvert fall har dere litt live-bilder her. Desverre ingen av dem med telefonene på.

http://www.mobilemag.ch/tests/test.php?id=23537

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...