Gå til innhold

Forumets fly- og bildetråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Om man regner med A380, som er flyvedyktig og i produksjon, men ikke er i kommersiell drift enda, er det det største (Wikipedia om A380).

Det nest største, eller det som holder rekorden for fly i drift, er Boeing 747

Endret av Dradd
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Liten update, blir Paris Airshow på meg :D

Reiser nedover den 20., og satser på to dager med sikling blant de feteste flyene man får fatt i her i verden ;)

Også har man noen dager man kan bruke på alt det andre Paris har å by på, som kunstmuseum, Eiffel-tårnet o.l (Yeah right :p , her blir det festing :D )

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke om denne linken er postet før, men here goes:

www.airliners.net/

Fantastisk mange flotte bilder av fly der inne. Foreslår at trådstarter legger linken inn i førsteinnlegget. :thumbup:

1183036.jpg

1025605.jpg

1032835.jpg

Endret av T.F.T
Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Noen som har flere bilder fra flyshowet i Stavanger? Pappa var der, men jeg glemte å sende med han kamera. Hørte det var "Autofil-duden" som kommenterte.

"Boeing-737, luftens Toyata Corrola".

Gjest Slettet-UUbruw
Gjest Slettet-UUbruw
Skrevet

Etter å ha sett Grippen ha oppvisning på sola airshow, så har det svenske jagerflyet klatret langt opp på "yndlings-fly" lista mi også :p

Skrevet
Etter å ha sett Grippen ha oppvisning på sola airshow, så har det svenske jagerflyet klatret langt opp på "yndlings-fly" lista mi også :p

8841564[/snapback]

:thumbup:

btw. har du noen bilder fra Sola Airshow som du kan legge ut.

Skulle gjerne ha vært der selv, men to fly fra Drammen flyklubb var booka. Kanskje nestegang.

Skrevet

antonov2_953x744.jpg

Antonov 225 verdens største fly trur jeg=D

så det på Descovery channel det er helt synsikt, laget for å ha rom ferge på taket ( Space shuttel)

Russian made^^

Gjest Slettet-UUbruw
Skrevet (endret)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...