Gå til innhold

Forumets fly- og bildetråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
post nr 2000 i denne tråden :)

 

 

Concord (tror jeg det skrives) fly er tøffe, synd at de er ute av drift nå :(

8862911[/snapback]

Det er jo synd, men jeg synes at grunnen for at den ikke er i bruk lenger er grei nok. Ting skal jo ha en funksjon i tilleg til å være pene, desverre så tror jeg ikke at Concord var lønnsom nok :no:

Lenke til kommentar

Vedlikeholdskostnadene var jo høyere en inntektene, litt synn.

Enten Boeing eller NASA, husker ikke hvem, holder på å designe et nytt supersonic passasjerfly. De har laget en R/C-model av den. Husker ikke hva den heter. Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Vedlikeholdskostnadene var jo høyere en inntektene, litt synn.

Enten Boeing eller NASA, husker ikke hvem, holder på å designe et nytt supersonic passasjerfly. De har laget en R/C-model av den. Husker ikke hva den heter. Kan noen hjelpe meg?

8894672[/snapback]

Det er flere som bygger slike fly. I et illustrert vitenskap står det om flere av de!

Lenke til kommentar

Jeg er full men det første jeg tenkte var f-22 eller f-15.

Uansett så trenger jeg å få denne tråden inn i mine innlegg igjen så ikke flame meg om jeg tar feil :p

Jeg trengte bare et påskudd for å poste og det fikk jeg. Jeg er langt fra en ekspert på slike bilder

Lenke til kommentar
Nå føy det akkurat to f-16 over huset i en så lav høyde at de umulig kan ha hatt lov til det over bebodd område. klirra godt i vinduene

8968669[/snapback]

Skal visst fly noen F-16 over Tønsberg og Mågerø i morgen klokken 13.00, i forbindelse med at anlegget på Mågerø er 60 år.

8970613[/snapback]

 

det fløy iallefall et i dag her hvor jeg bor( Bømlo) i 12-13 tida. 2 ganger faktisk.

var ganske rått å både se og høre! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...