Gå til innhold

Radioen i BF2 - veldig tungvint

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting jeg ikke helt har funnet ut ennå: Er det ikke mulig å mappe radiokommandoene til bestemte taster slik som i tdligere BF? Det er jo ganske så tungvint å bruke både taster(q) + mus slik det er nå. Dersom du har dårlig tid er det irriterende å måtte begynne å knote med noe som også faktisk dekker til utsikten din.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ganske enig det, om du flyr og ser et heli kan du liksom ikke trykke q og finne fram helikopter sett :p

mye enklere med f3 f3 eks :p

Skrevet
ganske enig det, om du flyr og ser et heli kan du liksom ikke trykke q og finne fram helikopter sett :p

mye enklere med f3 f3 eks :p

Det er jo faktisk bare å holde inn "Q" og trykke på venstre museknapp.

Når du trykker på "Q" så fåår du automatisk spotted. :D

Skrevet

jeg finner dette svært tungvint selv.....

Finnes det ikke hotkeys?

Selv pleier jeg aldri å finne ut av slike ting..jeg spiller bare...å så lar jeg kameratene mine finne ut av det..så forteller dem meg hva jeg skal gjøre...hehe

Skrevet
er nok også for og slippe chatspam da :p

jeg var nok av de hardcore chatspammerne på

1942 :p

Chatspam kan jo løses på en mye bedre måte ved at man ikke kan sende mer en feks. 3-4 meldinger i løpet av en gitt tidsperiode. Har sett det implementert i andre spill.

Skrevet

Spillet er enda i demo version, og det er vel sikkert noen som kommer til å lage en "addon" hvis mulig som gjør at man kan bruke F1 F2 og de tastene, men dette vil jo si at hele kontroll systemet blir endret, men jeg tviler på at det kommer, men det er en tanke !

Skrevet

Hvis du ser en fiende og sikter på han til den kommer rødt over hodet hans, kan du trykke Q og musetasten kjapt. Da kommer det helt automatisk en radiokommando over hva du har sett, samt fiendens posisjon på radaren. Veldig greit, synes jeg.

Skrevet
Hvis du ser en fiende og sikter på han til den kommer rødt over hodet hans, kan du trykke Q og musetasten kjapt. Da kommer det helt automatisk en radiokommando over hva du har sett, samt fiendens posisjon på radaren. Veldig greit, synes jeg.

Jeg ble helt overrasket av dette idag.

Jeg skjøt på en sniper oppi krana, og så gjemte jeg meg bak byggningen. Så brukte jeg Q og den i midten.

Så kom det "Enemy sniper" elns, sinnsykt kult!

Skrevet

Selv om jeg likte systemet i BFV, synes jeg løsningen her er bedre. Med littegrann trening, går det uhyre fort å ta siktet over en fiende og rapportere "spotted". Når da systemet i tillegg tar høyde for hva du sikter på (tanks, helikopter, infanteri...) så synes jeg dette er veldig bra:)

Skrevet

Den "autospot" funsjonen høres jo vel og bra ut. Men det forandrer fortsatt ikke det faktum at de andre kommandoen er tungvinte samt at utsikten din blir sperret når man skal si noe. :thumbdown: Håper de patcher opp dette etterhvert.

Skrevet

hvis du løper fra en tanks og en jeep ikke vet at du sliter, så må du streve leeenge for å treffe need pickup istedet for go go go osv... istedet for f1 f2 eller hva det var i bf1942/v

Skrevet
Kan man rope kommandoer når man er død?

jo, vis man bruker Page up og Page Down kan man rope enten Affarmativ (ca) eller Negativ. Bruker alltid de tastene til de to kommandoene jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...