Rayline TWB Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 I kveld fikk jeg faktisk min første bug-opplevelse jeg også. Spilte på en ranked server, og var commander flere maps på rad, og fikk utdelt "Armored Service" ribbon, "Infantry Officer" ribbon, "Staff Officer" ribbon, + at jeg ble promoted to corporal. Men etter noen maps så slutta jeg, og oppdaget da at ingen av utmerkelsene hadde blitt registrert under "awards" i min BF2 stats.....:-( Too bad - hadde things going en stund der.....
Rowdy Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Du får satse på at det blir oppdatert. Kjipt å miste utmerkelser
Rayline TWB Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 (endret) Ja, det er liksom litt ergerlig siden det jo tar votter og vintre å arbeide seg opp både poeng og utmerkelser - følte liksom at jeg hadde jobba litt for å få dem denne gangen siden jeg hele tiden organiserte/kommanderte 4 forskjellige squads........squadsene var utrolig bra de også - hørte etter hver eneste ordre og var flinke til å etterspørre supplydrops, artilleri osv.....så denne gangen var det litt skitt at det hendte. Var så opptatt med å kommandere squadsene rundt at jeg fikk nesten ikke løsna et skudd selv lolol...... Men så må man jo nesten tenke at "shit" det er jo bare en hobby å spille, så da spiller det forsåvidt ingen rolle, men skal ærlig innrømme at det "svei litt ekstra i pungen" å miste de utmerkelsene denne gangen ja...........:-) Endret 20. juli 2005 av Rayline TWB
Rowdy Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 (endret) Ja, vi spiller jo bare for moro skyld, fordi vi liker spillet. Men dæven så avhenging man blir av poeng og medaljer, når muligheten for det er der. Spesielt når man etterhvert opparbeider seg til nye våpen og Både positive og negative ting med tracking. Opplevde jo mye poengsanking i BFVietnam og. Tenker på ting som spawnkilling og lignende. Synd mange "misbruker" andre for å få ufortjente poeng. Edit: Sikter ikke til deg, eller noen andre Rayline. Bare lufter et par tanker, før jeg legger meg Endret 20. juli 2005 av gauters
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 (endret) Nå skjer det igjen! Har spilt i hele kveld, og sanket masse poeng+Basic Assault Combat Badge, men ingeting blir registrert. Hadde en "theres a problem with your connection" hendelse, datt ut av serveren tilbake til menyen, gikk inn i BFHQ for å sjekke stats, da var jeg plutselig degradert til Private First Class, ingen av poengene var der, jeg hadde spilt i 00:00:00:00 timer, men alle medaljene fra tidligere var der, men ikke den jeg fikk sekunder før jeg datt ut (Basic Assault Combat Badge) Dette skjedde like etter midnatt, har spilt frem til nå uten at badgen eller poengene har blitt registrert.. Er drittlei dette egentlig! Vil ha poenga mine i det minste!! *edit* Har fått tilbake rank og poengene fra tidligere, men ikke fra spillinga i kveld.. Endret 21. juli 2005 av Vultur Gryphus
Dandar Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg har fått mange medaljer, men ingenting viser på BFHQ
aragorn_sonofarathorn Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg mistet akkurat en armor medal og en gold star! Jeg blir forbanna på sånt jeg Dette STORE problemet må fikses!
Rayline TWB Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Tenker på ting som spawnkilling og lignende. Synd mange "misbruker" andre for å få ufortjente poeng. Edit: Sikter ikke til deg, eller noen andre Rayline. Bare lufter et par tanker, før jeg legger meg Ja, det er alltid noen som bare må være slik at de utnytter ting i spill. Slike folk gidder jeg ikke spille med engang - enten de er på mitt eget lag eller på motpartens. Skal man spille så får man spille så ærlig og redelig man kan synes jeg. Og det er likedan med muligheten for å straffe folk for teamkills. Noen utnytter dette også. Selv trykker jeg alltid "forgive" fordi jeg vet hvor lett det er å være uheldig å knerte noen på ditt eget team. Men mange straffer deg bare for å få deg ut.......samme med de ulike mulighetene for avstemminger som finnes i spillet også. Forsåvidt bra at de er der, men det muliggjør også at idioter misbruker det som egentlig skulle være en fornuftig funksjon.
d'espresso Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Hjelp! Når jeg trykker på Battlefield 2 Demo ikonet kommer det en svart skjerm i to sekunder, også er alt tilbake til normalt igjen.. Og Battlefield 2 har ikke startet! Jeg som gledet meg enormt til demoen.. Men jeg skal kjøpe meg spillet snart, er demoen en god nok test for å skjekke om PC'en min fikser det??
OnetroM Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Ingen som opplever hakkete lyd med innstillingen satt til HW-støtte? Ikke har det hjulpet med hverken reinstallasjon eller nye drivere.. Jeg har forresten SB Audigy LS Problemet er ikke løst, men jeg fant grunnen. Leste faktisk readmefila for en gangs skyld.. - The following sound cards do not support the Hardware Audio Renderer option: Creative Labs SB 16 PCI Creative Labs SB Audigy 2 NX Creative Labs SB Audigy LS - (5.1) Creative Labs SB Extigy Creative Labs SB Live 24-bit Creative Labs SB Live Creative Labs SB Live PLATINUM osv osv
d'espresso Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Gjentar meg selv : Hjelp! Når jeg trykker på Battlefield 2 Demo ikonet kommer det en svart skjerm i to sekunder, også er alt tilbake til normalt igjen.. Og Battlefield 2 har ikke startet! Jeg som gledet meg enormt til demoen.. Men jeg skal kjøpe meg spillet snart, er demoen en god nok test for å skjekke om PC'en min fikser det?? Pliz! Noen andre som opplever dette?? og jeg som hadde gledet meg
d'espresso Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 PS! Er det vanskeligere for PC'en å klare CS eller BF2?
kenneth11 Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Gidder du edite den første posten din Og sjekk systemkrava, har ikke CS selv....og mener du 1.6 eller Source
d'espresso Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Sorry.. Trenger ikke himle med øya! Source mente jeg (det er det siste?).. Hjelper ikke med systemkrav, har null og niks greie på sånnt! Kan noen hjelpe meg litt med å skjekke krava? Eventuellt en erfaren som kan det, be meg lese av et eller annet..Eller kanskje jeg bare tar den med til datasjappa på hjørnet. Kjenner du til dette tullet med demoen? ..
Rowdy Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 PS! Er det vanskeligere for PC'en å klare CS eller BF2? BF2 er MYE mer krevende for maskinen, ja. Du kan sjekke hva slags prosessor, og hvor mye ram du har ved å gjøre følgende: Høyreklikk på ikonet "min datamaskin" Venstreklikk så på "egenskaper" Da skal det komme opp litt informasjon. I tillegg trenger du å fortelle hva slags skjermkort du har. Da trykker du videre på "maskinvare" og så på "enhetsbehandling" Trykk så på plusstegnet ved skjermkort. Der vil det stå hvilken type du har.
d'espresso Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Tviler på at min års-gamle PC klarer det men: Intel pentium III-prossesor 598 MHz, 256 mb ram På skjermkort står det: NVIDIA RIVA TNT2 Model 64/Model 64 Pro (Microsoft Corporation) Holder det? Ikke le hvis det ikke gjør det.. Hehe.. Hva er systemkrava? Hvor kan jeg skjekke dem?
Rowdy Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Sorry, men da får du ikke spilt Battlefield Vietnam engang. Skal ikke le :!: Her er ihvertfall en link til systemkrav: http://www.eagames.com/official/battlefiel...us/features.jsp Du må nok belage deg på å kjøpe ny pc
d'espresso Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 For vel mase på fadern da.. Hehe.. CS da? Eller jeg er kanskje like langt. Denne saken er jo tross alt FEM år gammel da..
Rowdy Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Det går faktisk med Counter-Strike Condition Zero "Operating System: Windows 98 / ME / 2000 / XP. Processor: Pentium III 500MHz. Memory: 96 MB. Graphics: 16 MB Video card. Hard drive: 500 MB space. Sound card: Windows compatible sound card. Other: Mouse, Keyboard and CD-ROM for installation and playing deleted scenes." Så lenge du har 500mb ledig på harddisken, vil du kunne spille dette på maskinen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå