PoW Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Skjøt en politimann i hodet mens han satt i bilen; stoppet han å kjøre? Tror ikke det... (se filmen) http://home.no/framework1/beheaded_psyko.avi
ErlendRU Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 De har temperament altså! Har jo bare sprengt kanskje 100 biler i lufta og litt sånt da
Hr. Jenssen Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Wow! Visste ikke at Hardware var en fysisk butikk på midten av 90-tallet!
ClawHammer Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 (endret) Så jævli bra av politiet Se skillpadden Endret 19. juli 2005 av ClawHammer
ClawHammer Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Følte for å tjene litt småpenger jeg.. å satan, må man ha så mye penger for å satse dem da ? siden dette er bilde post så slengte jeg inn en litn en
ErlendRU Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 (endret) Følte for å tjene litt småpenger jeg.. å satan, må man ha så mye penger for å satse dem da ? Jeg begynte (for en stund siden) med å satse 10000kroner eller noe,så fikk jeg til slutt 5mill, så har jeg brukt opp 3mill ( ).. så fant jeg ut at jeg skulle spille litt igjen i dag, og hadde flaks.. så nei man trenger ikke masse penger.. edit: la ved et bilde jeg fant.. Endret 19. juli 2005 av erlendru
HolgerL Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Så et bilde herfra et sted i denne tråden. Måtte bare sjekke.
Spirre Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Har bare ett lite spørrsmål ..litt offtopic men uansett... slår denise opp med Cj viss du får en annen dame samtidig ?...fordi mens jeg fortsatt var ilag med denise så tok jeg meg en liten søndags tur til san fiero eller hvor det var henn...så møtte jeg en fin dame i parken..så vart cj kjærste med henne også ? blir denise sur å slår opp ? hvor fant du henne? gidder du ta et screenshot av kartet hvor ho står?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå