Gå til innhold

Post dine GTA:SA bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CJ begynte å brenne av seg selv da jeg gikk inn i huset for å save før jeg begynte på det siste missionet :!: klarte forresten siste missionet på første forsøk akkurat som jeg gjorde på PS2 :w00t:

post-234-1121362261_thumb.jpg

Skrevet
CJ begynte å brenne av seg selv da jeg gikk inn i huset for å save før jeg begynte på det siste missionet :!: klarte forresten siste missionet på første forsøk akkurat som jeg gjorde på PS2 :w00t:

hehe ring brannvesenet :!:

må si det er litt rart å se de forskjellige cj ene.. skulle tro eks han der var en helt annen fyr :ohmy: hehe

Skrevet (endret)
CJ din, helv*** har aldri sett noko liknande.  :!:

haha arehei sin :D

var på besøk hos denis i går.. kom akkurat i tde.. hun hadde svidd en kake i komfyren og vips... :no:

Endret av mr.nauz
Skrevet

Tenkte jeg skulle samle masse kule biler i den store hangaren på flyplassen til CJ også var det bare plass til disse, R* burde ha klart å fikse så det er plass til minst 10 biler :realmad:

post-234-1121454749_thumb.jpg

Skrevet
haha arehei sin

var på besøk hos denis i går.. kom akkurat i tde.. hun hadde svidd en kake i komfyren og vips...

Hva er det du snakker om?? Ikke det som skjedde der.

Skrevet (endret)

Jeg digger taw-trucken, er utrolig rå

Tre trucker og en semi-trailer med henger koblet i hverandre

post-234-1121475147_thumb.jpg

Endret av Duckster
Skrevet

lol, mens jeg tok over ett gjengområde kom det en bil og prøvde en drive by på meg, jeg klarte å treffe han ene i hodet uten at han datt ut av bilen etterpå, så da fikk jeg med meg en liten gave :p

post-234-1121513729_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...