Gå til innhold

[GTA]Skaffe tank på gta3?


Anbefalte innlegg

På gta3 har jeg kommet meg til den tredje øya og skal ta det oppdraget der man skal til Colombiane (eller hva nå den gjengen kalles) og så følge etter et helikopter. Jeg kommer meg forbi de to bilene som blokkerer demningen, og så skyti ned noen med sniper og m16. Så står det fortsatt noen som også har m16, og da går det ikke an å storme i bil, fordi da sprenger jo bilen før jeg rekker å komme ut. Defor har jeg tenkt å storme i tanks. Jeg har tenkt å levere tanksen ved den store båten på den første øya, sånn at jeg senere kan få så mange tankser jeg vil. jeg har klart å få millitæret etter meg én gang ved å kjøre ned masse mennesker på fortauet, så får jeg kommet meg inn i tanksen, og så: Busted! De andre gangene har jeg blitt Wasted. Er det en annen måte å få tak i tanks på uten å få millitæret etter seg på?

 

Nei, jeg vil ikke cheate.

 

Edit: Spiller på PC

Endret av :P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS2

Tank (Rhino)

 

While playing a game, press Circle(6), R1, L2, L1, Triangle, Circle, Triangle. If you entered the code correctly, a message will appear.

 

PC

Tank (Rhino)

 

Type while playing: giveusatank

 

 

Vet ikke om du vil bruke kode til det, men her er de hvert fall. Vet ikke om du spiller på data eller playstaion, så jeg slengte opp begge.

 

 

Edit: leste (så) ikke den lille "Nei, vil ikke cheate" :blush:

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette er ganske enkelt.

Stikk til pay and sprayen i liberty city, den som ligger bak parkeringshallen rett ved hideouten din.

Parker en bil like i inngangen til pay and sprayen. Så dreper du noen folk slik at du får politiet etter deg. Så er det bare å drepe masse politi, og skyte ned helikopter til du får 6 wanted stjerner, du må stå oppe med bilen som du har parkert. Når armyen kommer med tanksene sine, så vil di "parkere" nedfor der hvor du står. Kast noen granater i veggen på parkeringshuset, slik at di spretter ned til tanksen. (for å drepe armyfolka) Så er det bare å hoppe inn i bilen, kjøre inn i pay and sprayen. Etterpå hopper du ned og tar deg en tanks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...