Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor ADSL - Har du fått oppgradert linja?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for over 3 uker siden tok jeg og spørte om jeg kunne få sånn hurtig update,og de sa jeg sku ha det innen 3 uker,så nå hadde det gått over 3 uker og jeg sende en liten klage på det til "teknisk" avdelingen på en sånn side eg fant hos telenor kor du kunne skrive klager.

og da fikk eg en mail etter noen min med økt fart og beklagelse...så det er egentligt bare noen taste trykk for de sansynligtvis..

men det kan være at sentralen trenger en update før alle kan få det...

Lenke til kommentar

Fikk brev fra Telenor for et par uker siden hvor det stod noe slik: "I de neste par ukene vil Telenor utføre oppgradering av deres adslsentral [...]". Jeg antar at dette innebærer oppgradering av hastighet. Ikke skjedd noen endring her :(

 

Rett borti gata derimot, der har de fått oppgradert for lenge sida. Alltid seint ute her :( (bor i oslo, ja)

 

Noen som har prøvd å ringe kundeservice og høre om de kan oppgradere fortere? Eller har de noe kontroll over det i det hele tatt?

 

Edit: yay, innlegg #300

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Har fått oppdatert hastighet. Har testet på speedometeret til IT-avisen. Den virker ikke god, veldig varierende forskjell på testene jeg kjører. Håper det ikke er så ustabilt. (4000/400)

 

Finnes det bedre steder å teste hastigheten?

 

surfer

Endret av surferxy
Lenke til kommentar

Har gått 4 uker siden de sa det skulle gå tre uker til jeg fikk oppgradering nå. Jeg sendte dem en ny mail. Fikk dette i svar:

Takk for din henvendelse til Kundeservice!

 

Vi beklager på det sterkeste at du enda ikke har blitt oppgradert. Det har dessverre blitt en større pågang enn forventet slik at vi ikke har kapasitet til å overholde en frist på 3 uker. Du vil bli oppgradert så fort det lar seg gjøre.

 

Håper det ovennevnte hjelper deg. I motsatt fall, ta gjerne kontakt ved å svare på denne e-posten, eller via www.online.no/kontakt . Husk at du også kan finne løsningsforslag og annen nyttig info på http://www.online.no/hjelp

 

--

Med vennlig hilsen,

 

E. Mørk

Lenke til kommentar

jeg fikk også vite at jeg skulle bli oppgradert innen tre uker. Dette var vel nesten 3 uker siden.

 

Det rare er at opplasting er nå på 431 :yes:

 

Mens nedlast er på 2021 :(

 

Så dem har oppgradert opplasting men ikke nedlasting hehe..jaja

 

Når gutta kommer til meg på mini-lan (vi blir 4 stk) så er vel det opplastingen som betyr mest når vi alle skal spille BF2. Regner med at 500kb på hver i nedlasting holder i massevis på norske servere. Og når vi i tillegg har 100kb hver i opplasting så glir det sikkert fint fint...

Lenke til kommentar
hehe.akkurat det du sier der opplevde jeg i forrige uke. men nå er den gamle hastigheten min tilbake både ned og opphastigheten 

 

Huff da. Håper ikke dette skjer med meg. Jeg fikk i tillegg et brev fra telenor som fortale meg at dem drev å fikset på linjene i mitt område. Noe som kunne føre til ustabiliteter. Men dette brevet lover jo bra da... ;)

Lenke til kommentar
etter telenor kjøpte opp har j hatt noe sykt ustabil linje....gjelder emst i upload men i de siste dagene ligger j på 800k ned og maks 100k opp....skal egentlig ha 2mb ned og 256k opp 

linja var stabil som F helt til telenor tok over tiscali

 

Hvis du har 2mbit ned og 256 opp så har du egentlig 2000 ned og 200ut.

Lenke til kommentar
etter telenor kjøpte opp har j hatt noe sykt ustabil linje....gjelder emst i upload men i de siste dagene ligger j på 800k ned og maks 100k opp....skal egentlig ha 2mb ned og 256k opp 

linja var stabil som F helt til telenor tok over tiscali

 

Hvis du har 2mbit ned og 256 opp så har du egentlig 2000 ned og 200ut.

stemmer d...men som sagt har hastigheten sugd dugert de par siste dagene :mad:

Endret av termi.-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...