Gå til innhold

Premier League 2005-2006


indahla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Den første runden skal spilles slik:

 

1. runde: (13. august)

 

Arsenal - Newcastle

Aston Villa - Bolton

Everton - Manchester United

Fulham - Birmingham

Manchester City - West Bromwich Albion

Middlesbrough - Liverpool

Portsmouth - Tottenham

Sunderland - Charlton

West Ham - Blackburn

Wigan - Chelsea

 

Du finner hele listen her.

Lenke til kommentar

Gleder meg sykt :D

 

Hmm.. Arsenal borte i første runde kan bli tøft, men ikke umulig for mitt kjære Newcastle :)

 

Who The F**k Are Man. United?

tune: Glory, Glory Man. United

 

Dirty Man. United came to Rome to see the Pope (3x)

And this is what he said-F**K OFF!

Who the f**k are Man. United (3x)

And the Mags go marching on!

Fergie said to Shearer, why don`t you sign for us (3x)

And this is what he said-F**K OFF!

Who the f**k are Man. United (3x)

And the Mags go marching on!

 

:p

Lenke til kommentar

Vi er 3-4 kompiser som har tenkt oss en tur en helg i høst, og ønsker å få med oss både Chelsea, Arsenal og Liverpool. Bør vel dra til London da... Noen som erfaring med å få tak i billetter selv, kontra pakker fra byråer. Åpne for alle forslag og erfaringer.

Lenke til kommentar
Gleder meg sykt :D

 

Hmm.. Arsenal borte i første runde kan bli tøft, men ikke umulig for mitt kjære Newcastle :)

 

Who The F**k Are Man. United?

tune: Glory, Glory Man. United

 

Dirty Man. United came to Rome to see the Pope (3x)

And this is what he said-F**K OFF!

Who the f**k are Man. United (3x)

And the Mags go marching on!

Fergie said to Shearer, why don`t you sign for us (3x)

And this is what he said-F**K OFF!

Who the f**k are Man. United (3x)

And the Mags go marching on!

 

:p

Morsomt at United fansen ikke har noe imot tegneserielaget fra nord... Btw, hvor mye vant shearer i Newcastle :whistle:

Lenke til kommentar
Vi er 3-4 kompiser som har tenkt oss en tur en helg i høst, og ønsker å få med oss både Chelsea, Arsenal og Liverpool. Bør vel dra til London da... Noen som erfaring med å få tak i billetter selv, kontra pakker fra byråer. Åpne for alle forslag og erfaringer.

De byråene som har bilettsalg selger bilettene til blod priser... ville prøvd å bestille rett fra stadionen, ved å ringer eller sende mail...

Lenke til kommentar

Drømmekamp i første runde. Wigan blir herlig å se i PL. Vurderer sterkt å kjøpe en billett til den kampen.

 

Leste forøvrig om et par interessante Chelsea-overganger:

 

Shaun Wright-Phillips fra City

Michael Essien fra Lyon

Frank Arnesen fra Tottenham (72 mill)

 

Det er kun sistnevnte som har blitt bekreftet, men skal ikke se bort i fra at de to første også finner veien til Stamford Bridge.

 

Veron har forøvrig blitt solgt til Inter.

Lenke til kommentar
Drømmekamp i første runde. Wigan blir herlig å se i PL. Vurderer sterkt å kjøpe en billett til den kampen.

 

Leste forøvrig om et par interessante Chelsea-overganger:

 

Shaun Wright-Phillips fra City

Michael Essien fra Lyon

Frank Arnesen fra Tottenham (72 mill)

 

Det er kun sistnevnte som har blitt bekreftet, men skal ikke se bort i fra at de to første også finner veien til Stamford Bridge.

 

Veron har forøvrig blitt solgt til Inter.

må bare rette litt her.

 

Veron har ikke blitt solgt. han er utlånt for 2 nye år, inntil hans kontrakt utløper for så å gå på free transfer.

 

Har mine sterke tvil om at Chelshit kjøper SWP og han har ikke blitt linket til dem på laaang tid

 

Essien er mulig, men de får kamp fra Liverpool, Arsenal og Scum for han. Lypn har allerede avslått et bud på han og Jose M sier at han bare vil forsterke med 2 nye spillere og den ene er Del Horno og en spiss. selvsagt kan han forandre dette.

 

 

 

For å avslutte Chelshit er et dritt lag, Liverpool ruler :w00t:

Lenke til kommentar
For å avslutte Chelshit er et dritt lag, Liverpool ruler :w00t:

Hvorfor er alle Liverpool-supportere slik?

Er det ikke sånn alle fotballsupporter er?? :!:

Vel, jeg er ikke sånn. Er tilbakeholden med frekke kommentarer da jeg har fulgt med et middelmådig lag i hele mitt liv. Skal nevnes at Chelsea ikke lenger kan kalles for middelmådig. Men, holdningene mine er de samme. :)

 

De verste er Liverpool og VIF-supportere. Vet ikke hvorfor. :hrm:

Lenke til kommentar
For å avslutte Chelshit er et dritt lag, Liverpool ruler :w00t:

Hvorfor er alle Liverpool-supportere slik?

Er det ikke sånn alle fotballsupporter er?? :!:

Vel, jeg er ikke sånn. Er tilbakeholden med frekke kommentarer da jeg har fulgt med et middelmådig lag i hele mitt liv. Skal nevnes at Chelsea ikke lenger kan kalles for middelmådig. Men, holdningene mine er de samme. :)

 

De verste er Liverpool og VIF-supportere. Vet ikke hvorfor. :hrm:

Grunnen til at du sier det er fordi du vet at det ikke er noen klubber som kan måle seg i supportere og alt det flotte de gjør. Du finner ikke bedre fans en The Kop.

 

Du er vel Chelshit/Lyn supporter. De klubbene mangler sjela i fotball.

Lenke til kommentar
Grunnen til at du sier det er fordi du vet at det ikke er noen klubber som kan måle seg i supportere og alt det flotte de gjør. Du finner ikke bedre fans en The Kop.

 

Du er vel Chelshit/Lyn supporter. De klubbene mangler sjela i fotball.

Har selv vært på Anfield og følt the Kop på kroppen. Var ikke særlig høy i hatten da jeg satt der med Wise på ryggtavla omringet av røde sinte menn. Har forøvrig vært Chelsea-supporter i 14 år.

 

Er nok ikke Lyn-supporter du gitt. Jeg heier på Byåsen jeg.

Lenke til kommentar
Har selv vært på Anfield og følt the Kop på kroppen. Var ikke særlig høy i hatten da jeg satt der med Wise på ryggtavla omringet av røde sinte menn.

Jeg var der med Keane på ryggen, kampen var Lfc - Everton. Satt helst fremst, nesten ved cornerflagget. Fikk blant annet en halv stol i hode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...