Gå til innhold

Guildwars - Dine meninger her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg har spillt GuildWars i 3 dager nå, og er imponert over spillet.

bare noen bugs som trekker det hele litt ned.

Virker som en slags oppdatert wow :thumbup:

hva mener du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiller og GW, og synes det er mer anti-WoW enn oppdatert WoW. GW er bra på de stedene jeg mener WoW ikke er noe bra. Lite grinding, mye bedre pvp og ting tar mindre tid enn i WoW.

Spillt 3 dager?Antar du ikke har kommet til iron mines of moladune da. Gled deg, morsom mission-rett og slett et kappløp!

Skrevet

Jeg synes Guild Wars er et fantastisk bra spill! Det er mange år siden jeg har sittet så lenge foran PC-skjermen hver dag bare for å spille et spill. Anbefales for alle som leter etter et fengslende spill.

Skrevet

Oppdatert Wow, det er jo heilt anna spill, og er vanskelig å sammenligne. Guild Wars er et veldig bra spill, med god stemning og grafik, synd at de it\diotiske usynligene veggene overalt ødelegger spillopplevelsen trotalt, unødvendig at man bare kan åg på stier eller veger feks.

Skrevet

Veldig bra, helt til release. Arenanet bestemte seg plutselig får å legge til mye mer grind enn de lovet det skulle være. Elsket spillet i BWEs, men når release kom ble det bare for mye grind for meg. Har ikke spilt på 2 uker nå og jeg savner det egentlig ikke.

Skrevet
Veldig bra, helt til release. Arenanet bestemte seg plutselig får å legge til mye mer grind enn de lovet det skulle være. Elsket spillet i BWEs, men når release kom ble det bare for mye grind for meg. Har ikke spilt på 2 uker nå og jeg savner det egentlig ikke.

Hm, ja, er litt enig med deg der. Men jeg, som den anti-kapitalisten jeg er, nekter å grinde, dra på typiske "farme-steder". Nekter plent.

Skrevet
Grinding?? :dontgetit:

Yup, masse grind om du har lyst til å spille PvP på et litt høyere nivå, og være litt fleksibel i hvilke roller du kan ha...

Ting du må grinde for:

Skillpoints (Eller kjøre den samme klassekomboen gjennom spillet 2 ganger)

Runes

Mod unlocks

Hadde ikke vært så ille om de to siste ikke hadde vært totalt random, er f.eks. 1/27 sjanse for å få akkurat den superior runen du trenger fra en rare armor, og de gir bare sup runes omtrent 50% av tiden.

Om du aimer for 3-4 for hver klasse, må du i gjennomsnitt gjennom over 100 rare armors før du har dem alle...

Skrevet

Grinding og farming er mye det samme. Grinding vil si å gjøre ting om og om igjen (repetative tasks) for å få items/xp e.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...