Janne_blondie Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Heisann! Jeg har spillt GuildWars i 3 dager nå, og er imponert over spillet. bare noen bugs som trekker det hele litt ned. Virker som en slags oppdatert wow hva mener du?
brd Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Du kan diskutere Guild Wars her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=399045
Elendil Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Veldig bra spel. Fin graffik. Idylisk atmosfære, liker den veldig godt. Har ikkje funne nokre bugs endå.
StarGazer Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg spiller og GW, og synes det er mer anti-WoW enn oppdatert WoW. GW er bra på de stedene jeg mener WoW ikke er noe bra. Lite grinding, mye bedre pvp og ting tar mindre tid enn i WoW. Spillt 3 dager?Antar du ikke har kommet til iron mines of moladune da. Gled deg, morsom mission-rett og slett et kappløp!
Grundig Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg synes Guild Wars er et fantastisk bra spill! Det er mange år siden jeg har sittet så lenge foran PC-skjermen hver dag bare for å spille et spill. Anbefales for alle som leter etter et fengslende spill.
Sponis Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Oppdatert Wow, det er jo heilt anna spill, og er vanskelig å sammenligne. Guild Wars er et veldig bra spill, med god stemning og grafik, synd at de it\diotiske usynligene veggene overalt ødelegger spillopplevelsen trotalt, unødvendig at man bare kan åg på stier eller veger feks.
Migr Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg syntes det blir litt for mye av det samme. Samme type mission osv
Mats1988 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Skummelt bra, man blir avhengig veldig fort, og går sakte om ikke lei av guildwars... just love it <3
OleR Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Veldig bra, helt til release. Arenanet bestemte seg plutselig får å legge til mye mer grind enn de lovet det skulle være. Elsket spillet i BWEs, men når release kom ble det bare for mye grind for meg. Har ikke spilt på 2 uker nå og jeg savner det egentlig ikke.
Chasseur Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Veldig bra, helt til release. Arenanet bestemte seg plutselig får å legge til mye mer grind enn de lovet det skulle være. Elsket spillet i BWEs, men når release kom ble det bare for mye grind for meg. Har ikke spilt på 2 uker nå og jeg savner det egentlig ikke. Hm, ja, er litt enig med deg der. Men jeg, som den anti-kapitalisten jeg er, nekter å grinde, dra på typiske "farme-steder". Nekter plent.
Stifi Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Jeg syntes det blir litt for mye av det samme. Samme type mission osv
H4ngm4N Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 (endret) Grinding?? Edit: Utrolig fengslende spill. Vakkert og underholdene. Endret 11. juni 2005 av H4ngm4N
brd Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Eg har spelt i 2 dager no, heilt hekta er på lvl 5 spelt i sikkert 7/8 timer elsker spelet
Stifi Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Hva er egentlig "grinding"? Er det ikke å drepe dyr bare for å få penger,Bra ting osv..,a`?
Rydier Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Grinding?? Yup, masse grind om du har lyst til å spille PvP på et litt høyere nivå, og være litt fleksibel i hvilke roller du kan ha... Ting du må grinde for: Skillpoints (Eller kjøre den samme klassekomboen gjennom spillet 2 ganger) Runes Mod unlocks Hadde ikke vært så ille om de to siste ikke hadde vært totalt random, er f.eks. 1/27 sjanse for å få akkurat den superior runen du trenger fra en rare armor, og de gir bare sup runes omtrent 50% av tiden. Om du aimer for 3-4 for hver klasse, må du i gjennomsnitt gjennom over 100 rare armors før du har dem alle...
Elendil Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Hva er egentlig "grinding"? Er det ikke å drepe dyr bare for å få penger,Bra ting osv..,a`? Det er vel farming?
OleR Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Grinding og farming er mye det samme. Grinding vil si å gjøre ting om og om igjen (repetative tasks) for å få items/xp e.l.
Grundig Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Vel, etter den nye patchen er det ikke store muligheter verken for "grinding" eller "farming".
Bluebeans Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Er rett og slett et herlig spill, men er en del unødvendige bugs. Har ikke vært så trollbundet i et spill siden Zelda: Ocerina of Time
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå