Gå til innhold

Guildwars - Dine meninger her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden dette er det første MMORPG eller CMORPG som det vel kalles, har jeg ikke helt fått taket på ting. Det er så mye greier, så mange sammensetninger av alt. Hvordan velge skills for et mission f.eks. Jeg vet jo ikke hva jeg kommer til å treffe av skills og monstre. Og alle skills har jo en "motskill", og når det da finnes 1 mrd (ok max 300 per karakter da) skills blir det mye å sette seg inn i.

Jeg overdriver nok noen steder her, men det er mye å sette seg inn i. Men man blir jo bedre etter hvert...jeg er nok bare frustrert om dagen ja...

Men spillet fanger meg, det gjør det.....

Skrevet
Siden dette er det første MMORPG eller CMORPG som det vel kalles, har jeg ikke helt fått taket på ting. Det er så mye greier, så mange sammensetninger av alt. Hvordan velge skills for et mission f.eks. Jeg vet jo ikke hva jeg kommer til å treffe av skills og monstre. Og alle skills har jo en "motskill", og når det da finnes 1 mrd (ok max 300 per karakter da) skills blir det mye å sette seg inn i.

Jeg overdriver nok noen steder her, men det er mye å sette seg inn i. Men man blir jo bedre etter hvert...jeg er nok bare frustrert om dagen ja...

Men spillet fanger meg, det gjør det.....

Enig i at det er mye å sette seg inn i i starten... Men det er bare å forstette, og spørre om hjelp hver gang det er noe, så forstår man mer og mer ettehvert.

Skrevet
Mykje som handler om avgjørelser. Og det er mykje og sette seg inn i. Men slikt liker eg. :)

ja det er eit par viktige valg

:)

• 3 uker senere...
Skrevet

hatt spillet i to dager nå, snart lvl 10. Liker det veldig godt, ble ovveraska over hvor sosiale folk er! Noe som er veldig viktig for meg i et online rpg. Men jeg spiller på America server, sikkert derfor.

Koste meg i et bra lag i arenaen ista, vant 6 kamper på rad. MEn det var det ene laget, kom bla på et lag hvor jeg lvl8 endte opp med 3 lvl 3's... det var ikke mye morro. Synes gjerne vi kunne fått litt mer xp i arenaen. Men er du der med et godt team, lvler du opp kjappt. Så det er egentlig ikke mye å klage over.

Eneste er, kunne det ikke starta på et trist og bomba ascalon, og gått tilbake i tid, slik at du hadde endt opp i den fine ascalon :D

Skrevet
hatt spillet i to dager nå, snart lvl 10. Liker det veldig godt, ble ovveraska over hvor sosiale folk er!

Samme syntes jeg.

Skulle bare ønske det var lettere å skaffe en god gruppe.

mange av dem har ikke peiling, så foretrekker å spille med npc team.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...