Lindsay Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Anbefal en distro som vil fungere på en Pacard Bell C3 .Har prøvd både debian sarge og fedora core3.Er det andre som kan fungere på den maskinen?Har nå xandros på en Comaq nx9000 og den fungerer fint det eneste som er det rare er att jeg får tilldelt ipadresse og når jeg kjører iwconfig får jeg opp både signalstyrke og SSID og krypteringsnøkkelen,men etter en stund så ser det ut som den mister forbindelesen og mistenker att det er dårlige signaler som gjør det. Men tilbake til min C3 og lurte om det kunne vært greit med en slack på denne maskina eller noen annen som dere vet kan fungerer på denne maskina Håper det er noen som kan hjelpe meg på dette problemet
olear Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 De fleste distroer fungerer nok fint med den maskinen http://www.linuxguiden.no/index.php/Distribusjoner
Mortal Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Så verken Debian eller Fedora virket? Vel. Først må du legge inn et mellomrom etter puktum og komma. Deretter kan du prøve Ubuntu for eksempel. Archlinux er også veldig fint, men kanskje litt mindre nybegynnervennlig, om det er det du ser etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå