Gå til innhold

Diskuter Football Manager!


Anbefalte innlegg

Har kommet til andre sessongen med Real Betis nå, komm på 4plass første sessongen, ligger nå på 1plass..

Kjempe artig lag å være Betis...

 

Mitt Lag..

GK:Michael Rensing

FH:Alejandro Lembo

FS:Juanito

FS:David Rivas

FV:Mike Zonneveld

MH:Joaquin

MS:Freddy Guarin

MS:Rafael Van Der Vaart

MV:Benjamin

SS:Carlos Tevez

SS: Fernando Cavenaghi

 

Innbyttere:

-Christian Grindheim

-Fernando

-Alfonso

-Jan Lastuvka

-Arzu

-Mingo

-Denilson

-Capi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er en stor fan av disse spillene selv, og det er nok skremmende mange timer som har gått med når jeg tenker etter. Har vært inne i en periode på noen måneder nå som jeg har tatt en pause fra hele spillet, men kjenner nå trangen til å starte opp igjen... I grunn eneste som byr meg i mot er at på de siste game'ene jeg startet opp gikk det dårlig uansett taktikk og lag/spillerinnkjøp... Er kanskje litt utålmodig av meg, men liker at ting i alle fall ser lyst ut i starten. For å ta et eksempel, sist valgte jeg Liverpool (som er favorittlaget IRL) og klarte å kjøpe opp; van der Vaart, Bonera, Zurawski, Gilardinho og et par andre. Selv om de og resten av troppen holdt seg skadefrie og jeg brukte nokså "standard" taktikker, tapte jeg 10 av 12 kamper. Etter det gadd jeg ikke mer...

 

Tviler litt på at det har med mine egne managerkunnskaper å gjøre, da jeg har spilt disse spillene siden CM1/CM2 tiden, stort sett alltid med gode resultater... Mulig jeg bare var uheldig, men har desverre ikke tid nok og orker sjelden spille gjennom en hel sesong der jeg taper over 50% av kampene...

Lenke til kommentar
Er Manu/Norge nå... inne i min andre sesong, og leder tabellen etter 13 kamper....Er ganske fornøyd med det, og veldig fornøyd med stallen min nå...

 

Azzman du har ikke screens av salgene du har gjort og innkjøpene du har gjort?.

Ser litt tvilsomt ut at du har klart å få disse spillerne før den andre sesongen har startet. Disse spillerne er ikke akkurat billige å kjøpe + at du aldri får mer en 500 millioner kr å kjøpe for selv om du vinner alt den første sesongen :hmm:

 

No offence men ser ut som du har vært man utd, addet en ny manager også tatt over Real Madrid og tvangssolgt casillas med den nye manageren du addet. Også har du gjort det samme med Lucio, Adriano, Ronaldinho og Buffon.

 

Beklager selfølgelig på det sterkeste hvis jeg får se screens av de overgangene og ser at overgangene er gjort på “lovlig” vis :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Er Manu/Norge nå... inne i min andre sesong, og leder tabellen etter 13 kamper....Er ganske fornøyd med det, og veldig fornøyd med stallen min nå...

 

Azzman du har ikke screens av salgene du har gjort og innkjøpene du har gjort?.

Ser litt tvilsomt ut at du har klart å få disse spillerne før den andre sesongen har startet. Disse spillerne er ikke akkurat billige å kjøpe + at du aldri får mer en 500 millioner kr å kjøpe for selv om du vinner alt den første sesongen :hmm:

 

No offence men ser ut som du har vært man utd, addet en ny manager også tatt over Real Madrid og tvangssolgt casillas med den nye manageren du addet. Også har du gjort det samme med Lucio, Adriano, Ronaldinho og Buffon.

 

Beklager selfølgelig på det sterkeste hvis jeg får se screens av de overgangene og ser at overgangene er gjort på “lovlig” vis :)

Ok, jeg indrømmer at jeg ikke har fått alle på helt lovlig vis...

 

Fant en sånn fin editor hvor man kunne endre litt på økonomien... Derfor jeg fikk tak i casillas og ronaldinho :blush:

Lenke til kommentar

Jeg spiller med Sogndal, bruker en 4-1-3-2-formasjon, der alle de tre på midtbanen har piler fremover. Jeg scorer veldig mange mål, men slepper også inn en del. Har gjennomsnittlig 1 mål sluppet inn i hver kamp på 3 sesonger, og scoret 2,9.

 

Jeg vant tippeligaen og cupen i både første og andre sesong, spesielt takket være Rune Bolseth og Anders Stadheim som har ekstreme ferdigheter på FM. Stadheim har kanskje ikke så bra stats, men han hadde average rating på 8 første sesong og 8,30 andre sesong. Bolseth hadde 8,2 første sesong og 8 andre sesong.

 

Håvard Flo gjør også en meget bra jobb, og jeg har satt ham til targetman for laget, og spiller med en rask tekniker ved siden av ham, noe som lager et meget bra samarbeid. Har hentet inn en ung italiener som heter Baciucco til å spille ved siden av Flo på topp, jeg vet ikke om han er med fra starten av spillet, eller om han bare er en slik som har kommet med etterpå.

 

Anders Stadheim har jeg satt til en ganske fri og kreativ rolle som midt-midt, samtidig som jeg har to relativt gode flanker i en Langedal-Unhjem som jeg har kjøpt inn på venstre, samt en som var på laget fra før av, hvis navn jeg ikke kommer på akkurat nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...