Gå til innhold

Sinnsyk flaks på AH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Selvfølgelig har det noe med klassen rogue å gjøre! For å være en god rogue MÅ du være drittsekk av person, snike deg innpå offer som er svakere enn deg, vente til de angriper mobs, sjekke at de er helt alene. Når de da er tom for mana og drikker DA slår du til og crit boom bang død på 0,4 sec.

Selvfølgelig er alle rogues drittsekker. Du har valgt en drittsekk klasse - du èr en drittsekk.

Klassen har JO IKKE EN DRITT med saken å gjøre...

Hvis jeg har en rogue er jeg en drittsekk, men hvis jeg spiller en shaman er jeg noob, og spiller jeg warlock er jeg god?

Det er faktisk sånn :p

Har en rogue, og ingen vil groupe med meg :p , slutta å spille Shaman, for ingen tok meg seriøst... Nå er jeg priest og trives med det. Og jeg gir alle en sjangse selv om de heter numanuma eller dødsfjæs.

Det er feil å dømme etter navn race eller classe.. :no:

Skrevet
Tror nok muligens jeg hadde gitt pengene tilbake dersom kjøperen ahdde sendt meg en mail, SELV om jeg kom med thats life kommentaren. Tror ikke jeg heller hadde følt meg så høy i hatten hvis jeg hadde gjot en slik feil. Overprisinga var heller ikke med vilje. Åpna bare postkassa og fant ut at jeg hadde fått 70g.

Trodde foresten ikke du kunne se hvem som hadde kjøpt tinga av deg...?

Stemmer det, men det hindrer fortsatt ikke kjøperen å sende mail til deg ;)

Skrevet
Tror nok muligens jeg hadde gitt pengene tilbake dersom kjøperen ahdde sendt meg en mail, SELV om jeg kom med thats life kommentaren. Tror ikke jeg heller hadde følt meg så høy i hatten hvis jeg hadde gjot en slik feil. Overprisinga var heller ikke med vilje. Åpna bare postkassa og fant ut at jeg hadde fått 70g.

Trodde foresten ikke du kunne se hvem som hadde kjøpt tinga av deg...?

Stemmer det, men det hindrer fortsatt ikke kjøperen å sende mail til deg ;)

Men om kjøperen tok buyout med et uhell vet han mest sannsynlig ikke hva selger heter heller. Hurra for semi-anonyme auksjoner!

Synes du kunne fått oppgitt når itemen ble solgt (altså i samme mail som itemen/pengene kommer i) hvem selger/kjøper er.

Skrevet
Selvfølgelig har det noe med klassen rogue å gjøre! For å være en god rogue MÅ du være drittsekk av person, snike deg innpå offer som er svakere enn deg, vente til de angriper mobs, sjekke at de er helt alene. Når de da er tom for mana og drikker DA slår du til og crit boom bang død på 0,4 sec.

Selvfølgelig er alle rogues drittsekker. Du har valgt en drittsekk klasse - du èr en drittsekk.

Hvis jeg har en rogue er jeg en drittsekk, men hvis jeg spiller en shaman er jeg noob, og spiller jeg warlock er jeg god?

Har en rogue, og ingen vil groupe med meg :p , slutta å spille Shaman, for ingen tok meg seriøst... Nå er jeg priest og trives med det. Og jeg gir alle en sjangse selv om de heter numanuma eller dødsfjæs.

At ingen ville være i gruppe med deg når du spilte rogue eller shaman, tror jeg nok desverre ikke er et problem med klassen.. Prester blir smisket med nesten uansett hvordan man oppfører seg. Man skaffer seg kjapt et rykte på servere vet du, på godt og vondt.

Skrevet

Og de er kun Rogue's som er drittsekker? Senest for en time siden kom jeg løpende med mange mobs etter meg, med 2% (faktisk kun 2%) hp igjen, hadde da tatt vanish, men den bugga selvsagt, og tok så sprint.. hadde mobsene et godt stykke bak meg.. og der står en lvl 33 Night Elf Druid, og tar en spell på meg, dau - på stedet.

Aner ikke hvor mange ganger dette har skjedd. Sykt mange ganger iallefall. Og stort sett alle gangene har det vært Night Elf's... Så dette har vel ikke noe spesifikt med Rogue's og gjøre. Møtte på han senere, tok en /wave - men han begynte bare og gå på meg igjen.. ganske idiotisk og attacke noen som er 4 lvl's over deg når en får et vennlig tegn.. Han døde jo seff, og jeg hadde 80% hp igjen. Samme skjedde med en lvl 31 gnom/dwarf warlock i dag også.. tok en /wave - han sendte pet'en sin på meg... jeg er lvl 37, han er død før han rekker og gjøre noe spesielt, og jeg står igjen med over 80% hp igjen... Ærlig talt, er det bare noobs og duster på alliance? :p

Skrevet
fikk runecloth-bag for 3s :D de er verd ca 3g på min server.

Du skulle ikke tilfeldighvis spille på Deathwing Pvp, og være med i Guilden World Of NorThings? Var en i guilden som snakket om at han hadde gjort det kjøpet.

Skrevet

Du har selvmotsigelse der, du sier at det er sånn, at folk som spiller rogue (drittsekklasse) er drittsekkerm, mens du gir alle en sjanse.

Det JEG sier er at man ikke er drittsekk selv om man er rogue...

Og jeg skjønner ikke hvorfor du tar med "drittsekker" i en gruppe som du selv sier?!

Skrevet

/Signed.. selv når æ ser horde rogues som har rank8 og oppover får æ en sur smak i munnen. Selv spiller æ warlock, og er dermed automatisk ufattelig skilled :p

Skrevet

Jeg mener det er greit nok med uhell, slikt skjer jo. Men i andre situasjoner er det rett og slett svindel som bedrives, og det er ufattelig lamt.

Eksempel:

20 Runecloth - 1.20g

20 Runecloth - 1.20g

2 Runecloth - 1.15g

20 Runecloth - 1.15g

20 Runecloth - 1.20g

Ser jeg slikt, er det blacklist med en gang.

Skrevet

:!: unnskyld at jeg ler, men de kommentarene om rogues var bare hysterisk morsomme...

Som andre har påpekt er det nok personen BAK characteren som kan sies å være en drittsekk. Å dømme pga av hva man spiller blir bare for dumt. Håper kommentarene var ment som en "gag" og ikke seriøst :tease:

Skrevet
:!: unnskyld at jeg ler, men de kommentarene om rogues var bare hysterisk morsomme...

Som andre har påpekt er det nok personen BAK characteren som kan sies å være en drittsekk. Å dømme pga av hva man spiller blir bare for dumt. Håper kommentarene var ment som en "gag" og ikke seriøst :tease:

Ja, det har jeg ikke sagt noe imot, det jeg prøvde å si var at veldig mange folk gjør nettop det å dømme etter class og rase. Paladin og Druid er n00b, Shaman er 1337 kiddie, rogue er drittsekk, Warlock eier osv. :roll:

Det er for dumt, er det sånn at hvis man blir behandlet på den måten så blir man sånn? Wow, da skal jeg begynne å spille Warlock :p:roll:

Skrevet

Og de er kun Rogue's som er drittsekker? Senest for en time siden kom jeg løpende med mange mobs etter meg, med 2% (faktisk kun 2%) hp igjen, hadde da tatt vanish, men den bugga selvsagt, og tok så sprint.. hadde mobsene et godt stykke bak meg.. og der står en lvl 33 Night Elf Druid, og tar en spell på meg, dau - på stedet.

Aner ikke hvor mange ganger dette har skjedd. Sykt mange ganger iallefall. Og stort sett alle gangene har det vært Night Elf's... Så dette har vel ikke noe spesifikt med Rogue's og gjøre. Møtte på han senere, tok en /wave - men han begynte bare og gå på meg igjen.. ganske idiotisk og attacke noen som er 4 lvl's over deg når en får et vennlig tegn.. Han døde jo seff, og jeg hadde 80% hp igjen. Samme skjedde med en lvl 31 gnom/dwarf warlock i dag også.. tok en /wave - han sendte pet'en sin på meg... jeg er lvl 37, han er død før han rekker og gjøre noe spesielt, og jeg står igjen med over 80% hp igjen... Ærlig talt, er det bare noobs og duster på alliance? :p

Kunne sagt akkurat det samme bare ved å putte inn "horde" der det stod alliance og "tauren/orc/troll/ud" istedenfor "human/ne/gnome/dwarf".

Btw så må det ha vært en gnome warlock, siden man ikke kan velge den klassen som dwarf.

Skrevet

jaja, da velger jeg å si at man automatisk er drittsekk hvis man er alliance... akkurat like tåpelig utsagn, fordi det er bare allied som kommer emd 5 lvl 60s på epic mount for å drepe en afk lvl 7 horde som har forvilla seg ut i contested territorie.

Skrevet
Ærlig talt, er det bare noobs og duster på alliance? :p

Klart vi er. Det er da en regel at alle på alliance må være noobs og duster, var jo derfor jeg joina alliance. Skjønte at jeg ikke hadde noe å stille opp med mot alle de ikkenoobsene og ikkedustene på horde. Jeg synes dette spillet er for vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...