d0ppler Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 jeg ser ikke noe galt i å "spekkulere" på priser på AH. Dvs. kjøpe ting billig, og selge dem dyrt, siden dette krever også skill, dvs. du må vite/kjenne markedet for de enkelte gjenstander på ditt realm. Men når en person har kjøpt en ting av meg for 75 gull, som egentlig skulle kosta 75 sølv, så hadde jeg gjort alt jeg kunne for å få tak i den personen som var så uheldig, og betalt tilbake ASAP. Dette vil du i mine øyne vinne på hvis man ser litt langsiktig.
stoltz Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 jeg ser ikke noe galt i å "spekkulere" på priser på AH. Dvs. kjøpe ting billig, og selge dem dyrt, siden dette krever også skill, dvs. du må vite/kjenne markedet for de enkelte gjenstander på ditt realm. Men når en person har kjøpt en ting av meg for 75 gull, som egentlig skulle kosta 75 sølv, så hadde jeg gjort alt jeg kunne for å få tak i den personen som var så uheldig, og betalt tilbake ASAP. Dette vil du i mine øyne vinne på hvis man ser litt langsiktig. Ja, vi har en på Runetotem som er kjent på hele serveren for å scamme folk og rulle på alt. Den stuasjonen vil ikke jeg komme opp i. Btw, han er rogue
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 "En drittsekk er en drittsekk, uansett hvilken class han spiller" - nytt jungelordtak.
MrLee Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 jeg ser ikke noe galt i å "spekkulere" på priser på AH. Dvs. kjøpe ting billig, og selge dem dyrt, siden dette krever også skill, dvs. du må vite/kjenne markedet for de enkelte gjenstander på ditt realm. Men når en person har kjøpt en ting av meg for 75 gull, som egentlig skulle kosta 75 sølv, så hadde jeg gjort alt jeg kunne for å få tak i den personen som var så uheldig, og betalt tilbake ASAP. Dette vil du i mine øyne vinne på hvis man ser litt langsiktig. Det hele forutsetter jo at personen som kjøpte husker hvem som var selger og tar kontakt. For det er ingen info om hvem som kjøpte når du henter pengene.
stoltz Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 "En drittsekk er en drittsekk, uansett hvilken class han spiller" - nytt jungelordtak. Sant nok...
Sigga Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Noe som er enda verre enn det trådstarter nevnte, er at du selv skriver 3 s istedet for 3 g når du ska selge en ting. Heldigvis aldri skjedd med meg.
p0zz Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 jepp.. flaks.. men har han som kjøpte de tatt kontakt med deg da? og vist han gjør det, gir du han da pengene tilbake? Aldri i verden! Finnes grenser ass.. (IMO)
d0ppler Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 jeg ser ikke noe galt i å "spekkulere" på priser på AH. Dvs. kjøpe ting billig, og selge dem dyrt, siden dette krever også skill, dvs. du må vite/kjenne markedet for de enkelte gjenstander på ditt realm. Men når en person har kjøpt en ting av meg for 75 gull, som egentlig skulle kosta 75 sølv, så hadde jeg gjort alt jeg kunne for å få tak i den personen som var så uheldig, og betalt tilbake ASAP. Dette vil du i mine øyne vinne på hvis man ser litt langsiktig. Det hele forutsetter jo at personen som kjøpte husker hvem som var selger og tar kontakt. For det er ingen info om hvem som kjøpte når du henter pengene. Det går an å skrive en ærlig og grei melding i /1 hvis han da ikke har skrevet et brev til deg og fortalt scenarioet. Hvis han ikke ser det i gen-chatten, så kan det være at en av hans guild kammerater ser det. Er ihvertfall verdt et forsøk spør du meg.
.V. Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 jeg ser ikke noe galt i å "spekkulere" på priser på AH. Dvs. kjøpe ting billig, og selge dem dyrt, siden dette krever også skill, dvs. du må vite/kjenne markedet for de enkelte gjenstander på ditt realm. Men når en person har kjøpt en ting av meg for 75 gull, som egentlig skulle kosta 75 sølv, så hadde jeg gjort alt jeg kunne for å få tak i den personen som var så uheldig, og betalt tilbake ASAP. Dette vil du i mine øyne vinne på hvis man ser litt langsiktig. Det hele forutsetter jo at personen som kjøpte husker hvem som var selger og tar kontakt. For det er ingen info om hvem som kjøpte når du henter pengene. Det går an å skrive en ærlig og grei melding i /1 hvis han da ikke har skrevet et brev til deg og fortalt scenarioet. Hvis han ikke ser det i gen-chatten, så kan det være at en av hans guild kammerater ser det. Er ihvertfall verdt et forsøk spør du meg. Og hvor mange tror du hadde benyttet seg og meldt seg som "offer"?
TRS Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 avhengig av hva du selger (alle kan få tak i en haug silke å si at du har tatt for mye, for å ta et eksempel) så kan du risikere å få mangen henvendelser om du gjør det.
Iver. Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Vet ikke om det er flaks men solgte iallefall Assassination blade for 111g på Argent Dawn, ble super glad, Råd til Lord alexander's battle axe nå ja!
MysticoN Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 sant sant psilocybe.. MEN personlig så ser det ut som det er rogues som er mest jævler.. uten å si at alle er det..
hallgeirl Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 sant sant psilocybe.. MEN personlig så ser det ut som det er rogues som er mest jævler.. uten å si at alle er det.. Here we go again.. Hvorfor tror folk at rogues har en eller annen "drittsekk-racial bonus"? Det er SPILLEREN som står for oppførselen, ikke selve classen, og alle classes har en eller annen (opptil flere faktisk) drittsekker bak tastaturet. Har ikke noe å si om det er warrior, paladin, rogue, mage eller skopusser. Blir akkurat som diskusjonen om horde eller alliance har flest drittunger på sin side. Like dårlig diskusjon det Beklager om jeg virker litt "aggressiv" men blir bare oppgitt over at folk faktisk tror at hvis det er en rogue, så er den mest sannsynlig en ninjalooter eller en drittsekk, ettersom det virkelig ikke har noe som helst med classen å gjøre .
A|3x Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 sant sant psilocybe.. MEN personlig så ser det ut som det er rogues som er mest jævler.. uten å si at alle er det.. Here we go again.. Hvorfor tror folk at rogues har en eller annen "drittsekk-racial bonus"? Det er SPILLEREN som står for oppførselen, ikke selve classen, og alle classes har en eller annen (opptil flere faktisk) drittsekker bak tastaturet. Har ikke noe å si om det er warrior, paladin, rogue, mage eller skopusser. Blir akkurat som diskusjonen om horde eller alliance har flest drittunger på sin side. Like dårlig diskusjon det Beklager om jeg virker litt "aggressiv" men blir bare oppgitt over at folk faktisk tror at hvis det er en rogue, så er den mest sannsynlig en ninjalooter eller en drittsekk, ettersom det virkelig ikke har noe som helst med classen å gjøre . Selvfølgelig har det noe med klassen rogue å gjøre! For å være en god rogue MÅ du være drittsekk av person, snike deg innpå offer som er svakere enn deg, vente til de angriper mobs, sjekke at de er helt alene. Når de da er tom for mana og drikker DA slår du til og crit boom bang død på 0,4 sec. Selvfølgelig er alle rogues drittsekker. Du har valgt en drittsekk klasse - du èr en drittsekk.
hallgeirl Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Selvfølgelig har det noe med klassen rogue å gjøre! For å være en god rogue MÅ du være drittsekk av person, snike deg innpå offer som er svakere enn deg, vente til de angriper mobs, sjekke at de er helt alene. Når de da er tom for mana og drikker DA slår du til og crit boom bang død på 0,4 sec. Selvfølgelig er alle rogues drittsekker. Du har valgt en drittsekk klasse - du èr en drittsekk. Indeed.
Pug Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Selvfølgelig har det noe med klassen rogue å gjøre! For å være en god rogue MÅ du være drittsekk av person, snike deg innpå offer som er svakere enn deg, vente til de angriper mobs, sjekke at de er helt alene. Når de da er tom for mana og drikker DA slår du til og crit boom bang død på 0,4 sec. Selvfølgelig er alle rogues drittsekker. Du har valgt en drittsekk klasse - du èr en drittsekk. lol Nuff said
d0ppler Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Selvfølgelig har det noe med klassen rogue å gjøre! For å være en god rogue MÅ du være drittsekk av person, snike deg innpå offer som er svakere enn deg, vente til de angriper mobs, sjekke at de er helt alene. Når de da er tom for mana og drikker DA slår du til og crit boom bang død på 0,4 sec. Selvfølgelig er alle rogues drittsekker. Du har valgt en drittsekk klasse - du èr en drittsekk. kunne ikke vært mer enig. /signed
Øssa Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 (endret) Tror nok muligens jeg hadde gitt pengene tilbake dersom kjøperen ahdde sendt meg en mail, SELV om jeg kom med thats life kommentaren. Tror ikke jeg heller hadde følt meg så høy i hatten hvis jeg hadde gjot en slik feil. Overprisinga var heller ikke med vilje. Åpna bare postkassa og fant ut at jeg hadde fått 70g. Trodde foresten ikke du kunne se hvem som hadde kjøpt tinga av deg...? Endret 6. juni 2005 av Øssa
chokke Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Selvfølgelig har det noe med klassen rogue å gjøre! For å være en god rogue MÅ du være drittsekk av person, snike deg innpå offer som er svakere enn deg, vente til de angriper mobs, sjekke at de er helt alene. Når de da er tom for mana og drikker DA slår du til og crit boom bang død på 0,4 sec. Selvfølgelig er alle rogues drittsekker. Du har valgt en drittsekk klasse - du èr en drittsekk. Klassen har JO IKKE EN DRITT med saken å gjøre... Hvis jeg har en rogue er jeg en drittsekk, men hvis jeg spiller en shaman er jeg noob, og spiller jeg warlock er jeg god?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå