Gå til innhold

Hvorfor reboter PCen seg når jeg skal spille?


Anbefalte innlegg

vell PCen min restarter seg selv vær gang jeg prøver og starte Mafia, Star Wars Jedi Knight Jedi Academy. noen som kan være så snile og si hva jeg må gjøre? for jeg har sykt lyst til og spille dem spilla men andre spill som World of Warcraft og Star Wars Galaxies virker

 

System

 

Asus P5AD2-E Premium

Sapphire Radeon X850PRO 256MB

2x TwinMOS DDR2 Twister PC4300 512MB

 

og sorry hvis dette er posta feil vet ikke helt hva jeg skule poste det under

Endret av MR-X666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok varme nei srøm tipper ikke det den dar jo som sakt Half-Life 2 på fullt og samme med Star Wars Knights of the Old Republic II - The Sith Lords og jeg kører med 480watt PSU 5hdd 2cd-roms skermkort og HK thats all

 

og jeg får ikke opp blåskerm :/ PCen bare starter om på nytt prøvde og legge in dem nyeste driverene i går det funka ikke prøvde og kjøre Mafia i lite vindu mens jeg ser skrivebordet funket heller ikke :(

Lenke til kommentar

Har samme hovedkort som deg.. om du bruker onboard lydkortet så kan det være grunnen til restartene dine. Prøv følgende:

 

Gå inn på START -> Settings -> Control Panel-> Sounds and Audio Devices så trykker du på "Advanced" og velger "Performance"-taben. Skru ned Hardware Acceleration ett hakk, og se om PC'n fortsatt restarter.

Lenke til kommentar

Prøv å ha døra til kabinettet oppe når du spiller, evt ha pc'en i et kaldt rom. Hvis du kan spille lengre uten at det låser seg, vet du at varme er problemet. Dette er den sikreste metoden.

 

Du kan også kjenne med handa på kjøleribbene på CPU og grafikkortet. Hvis du ikke klarer å holde på de, er de for varme. Vær nå forsiktig hvis du skal ta i pc'en mens den står på. IKKE putt handa ned i ei vifte eller ta på noe annet enn kjøleribbene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...