Gå til innhold

Ny hjemmeside, hva syns dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se der ja, ikke verst. For å komme med litt konstruktiv kritikk så ville jeg ikke hatt den siden i begynelsen, der det står move on. Det kunne heller gått rett over til siden når det var ferdig å loade, slik at du slapp å trykke for å komme seg videre.

Selve siden har en veldig intresan design. Men kanskje du burde utnytte plassen litt mer, for det blir et voldsomt tomrom til høgre. Kanskje ta bort det blinke greiene på Mats @ krøll, fordi det er litt distraherendes. Men nå tør jeg ikke gi mer kritikk fordi jeg egentlig ikke vet så mye om webdesign.

Men jeg liker retningen siden går, veldig bra.

Lenke til kommentar

Takk lubb. Skal se på synspunktene dine, se hva jeg får gjort. Uansett så gjøre jeg mye for at denne siden skal bli topp.

 

Gjerne flere synspunkter :)

 

Syns nesten du bør komme med en hjemmeside snart Lubb, flash kompetansen din overgår alt, så jeg ville vært utrolig(!) spent på hvordan din side hadde sett ut ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det står "Takk for at du skrev i gjesteboka mi" når man ikke har skrevet noe.

oki, så det var det du syns var dumt. Ja, jeg vet, men da må jeg lage en flash gjestebok, noe jeg ikke har klart enda. Sett på en del tut. men ikke fått det til.

 

Derfor er det bare blitt som det er blitt. Men gjerne om du/dere har noen tut. til gjestebok :)

Lenke til kommentar
en god begynnelse ^^ kunne gjerne tenkt meg å lage en side i flash sjøl, men jeg kan så og si nesten ingenting i flash skript :p

Vet hvordan den tiden var ja, men absolutt ikke noe problem å bruke script. Det å forstå kodene har jeg enda ikke klart, bare noen.

 

Men syns du absolutt bør prøve deg på en hjemmeside Gohan. Du har jo syke skilz i flash, så du ville absolutt fått til noe bra :thumbup:

Lenke til kommentar

linkene + gjestebok funker ikke i Opera! :(

 

Edit: Ellers kjempe fin side! :D den animasjonen som kommern år man trykker på bildet av deg går kanskje litt sakte. Spesielt siden den går enda en gang når man trykker på "tilbake" hehe... Mens jeg er inne på den tilbake-linken: Du kan ikke lage det til en knapp isteden? for nå må man trykke på en av bokstavene! Man kan ikke trykke mellom to bokstaver. :p

Endret av RuZleBIFf
Lenke til kommentar
linkene + gjestebok funker ikke i Opera! :(

 

Edit: Ellers kjempe fin side! :D den animasjonen som kommern år man trykker på bildet av deg går kanskje litt sakte. Spesielt siden den går enda en gang når man trykker på "tilbake" hehe... Mens jeg er inne på den tilbake-linken: Du kan ikke lage det til en knapp isteden? for nå må man trykke på en av bokstavene! Man kan ikke trykke mellom to bokstaver. :p

Om jeg kan få ordnet noe med knappe-problemet i Opera er jeg ikke sikker på, jeg vet hvertfall ikke hva som er feil eller hva jeg skal gjøre for å løse problemet.

 

Jeg kan sikkert få gjort "bilde-av-meg-selv-animasjonen" til å gå litt fortere, og jeg skal også få ordnet tilbake knappen.

 

Gjerne om folk kommer med ideer også til nye prosjekter jeg kan legge inn på siden.

Lenke til kommentar

Oida, ikke så heldig med den?

 

Den var enkel å grei, godt tenkt, men:

Utrolig mye tåpelig dill dall:

Jeg veit hva klokka er

Og de greiene til høyre er bare idiotisk

 

Den har vel egentlig ingen nytte utenom å fortelle at du er 18 og liker bass'n din?

 

Og hva er poenget med de 30 linjene med javascript?

Lenke til kommentar

  • Flash-hjemmeside skrives vel med bindestrek, ikke som to ord (tittelen på siden).
  • 160 feil i W3C-validatoren
  • Hva i huleste skal du med XHTML på en flash-basert side?
  • Bruk av utdaterte ting som ALIGN- og BGCOLOR-egenskapene.
  • XHTML krever alle tagger og egenskaper i små bokstaver.
  • Som nevnt i tidligere post; hva skal du med det JS-tullet? Og hvorfor har du skrevet én funksjon for så å avslutte skriptet og starte et nytt med én funksjon til osv. - samt at du ikke bruker funksjonene engang..?
  • Alternativ til flash'en? Det eneste jeg fikk opp var en grå side.. Det bør i det minste informeres om at siden baseres på flash osv.
  • Den horisontale, animerte greia til høyre var utrolig irriternde. Det holder at den animeres én gang.
  • Vurdér å finne noe bedre å skrive enn "Velkommen hit", i toppen.
  • De greiene som fløy rundt på spill-siden var like irriterende som den horisontale teksten..
  • Men til tross alt det andre, har du et fresht design da, forsåvidt. ;)

Lenke til kommentar
Oida, ikke så heldig med den?

 

Den var enkel å grei, godt tenkt, men:

Utrolig mye tåpelig dill dall:

  Jeg veit hva klokka er

  Og de greiene til høyre er bare idiotisk

 

Den har vel egentlig ingen nytte utenom å fortelle at du er 18 og liker bass'n din?

 

Og hva er poenget med de 30 linjene med javascript?

Bare så det er sagt, så er det første gang jeg lager en hjemmeside.

Hensikten med denne siden er at jeg har laget den i flash, alt annet som står om meg osv. har ingenting å si. Må jo bare skrive noe om det når det først er en hjemmeside.

 

Skjønner det med klokka, blir litt teit. og når dere i tillegg tar med flash teksten til høyre. Men tenker: Jeg elsker flash, og siden det er en flash side, så må man jo også ha noe beveglige dill dall der...?

 

Skal prøve å finne på noe nytt der, får se hva jeg får til.

 

Poenget med de 30 linjene javascript er for å få linkene til å bli popupvinduer, fant ikke noen annen måte på å gjøre dette i flash. Så derfor ble html fila så rotette.

Endret av biiig.no
Lenke til kommentar
Liker ikke den gråe bakgrunnen, passer bare ikke.

 

Som orsus sier, er den tingen til høyre ikke spesielt pen å se på, og den er bare forstyrrende.

 

Skal du ha klokka der, bør du i det minste gjøre den lesbar.

Hvilken farge ville passet bedre inn? Har prøvd en del forskjellig skjønner du.

 

Klokka er vel lesbar den vel :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...