Gå til innhold

Latterlig annonse på bruktmarkedet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har fått slakt på karakterene fra før av da, for å faktisk ha SOLGT (Per definisjon: Tatt penger, eller midler for) piratkopiert programvare, så han er sikkert dønn seriøs han, heheh..

Skrevet (endret)

skakke se bort i fra det,men hvis han til slutt selger for en femtilapp eller no. å han tilfeldigvis bor nærme meg. så kjøper jeg den, kamera er da alltids greit å ha. mobilen er jo bare noe drit, bestefaren min har sånn (5110) :thumbup:

Endret av siggn
Skrevet
skakke se bort i fra det,men hvis han til slutt selger for en femtilapp eller no. å han tilfeldigvis bor nærme meg. så kjøper jeg den, kamera er da alltids greit å ha. mobilen er jo bare noe drit, bestefaren min har sånn (5110) :thumbup:

drit og drit :p

eneste telefonen nokia har laget som enda holder. Sjelden såpass kvalitet fra finnene nå for tiden

Skrevet

Er telefonen bare drit?

Telefonen er vel faktisk den beste Nokia noen sinne har laget....

Og kameraet er sikkert mye bedre enn de fleste på mobil, he he.

Skrevet

ja per i dag. ville jeg sagt at mobilen ikke helt infridde de flestes ønsker, men på den tiden den kom, så var den jo kongen over alle. enig i det. å sant som du sier. den har holdt ut jævli lenge :thumbup:

Skrevet

De gamle Nokiaene er jo helt knall! Jeg hadde en Nokia 6110 kjøpt ny i '98 som min farmor bruker daglig den dag i dag.

Hvis min 6230 fortsatt er i live om 7 år skal du få en tusenlapp av meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...