Gå til innhold

Demo av Battlefield 2 er lansert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

OPPDATERING! EA har gjort det igjen: Serverfilene for Linux er merka versjon 1.0.2446.12d, men egentlig versjon

er 1.0.2446.11. Oppkobling er med andre ord umulig. Vi får vel bare vente på at de slipper rett versjon før serverne kommer opp.

jøss...

Endret av nord
Skrevet
Har spilt demoen nå, og jeg er veldig overrasket over hva medicene kan gjøre. Gjennopplive folk. Tøft.

Ikke noe nytt for oss som feks har spilt Enemy Territory. Gleder meg til å prøve dette. :)

Skrevet (endret)

Jeg har ca. 2 valg..

Sitte her å vente i 1.5 - 2 timer til det er ferdig å laste ned, for så å spille litt før jeg legger meg, eller legge meg nå, stå opp veldig tidlig, og spille hele dagen helt uthvilt..

Endret av Stealth-
Skrevet
Jeg har ca. 2 valg..

Sitte her å vente i 1.5 - 2 timer, for så å spille litt før jeg legger meg, eller legge meg nå, stå opp veldig tidlig, og spille hele dagen helt uthvilt..

Spille til du sovner! :w00t:

Skrevet
Jeg har ca. 2 valg..

Sitte her å vente i 1.5 - 2 timer, for så å spille litt før jeg legger meg, eller legge meg nå, stå opp veldig tidlig, og spille hele dagen helt uthvilt..

glemte å si at spillet er ferdig å lasta ned om 1.5 - 2 timer..

men du fatta sikkert det ? :p

Skrevet

Driver å laster ned nå fra Gamespot, med det går skikkelig tregt altså! Sjekket med xfire, og der skjer det ingenting. Hadde vært fint å kunne lastet ned raskere, har pøvd EA games, Download.com osv. men serverne er overbelastet så Gamespot er for tiden eneste mulighet..

Skrevet

OPPDATERING! EA har gjort det igjen: Serverfilene for Linux er merka versjon 1.0.2446.12d, men egentlig versjon

er 1.0.2446.11. Oppkobling er med andre ord umulig. Vi får vel bare vente på at de slipper rett versjon før serverne kommer opp.

hehe..for en gangs skyld er jeg glad jeg ikke bruker linux..

gjorde den geniale gjerningen og stoppe downloadingen min, så jeg må begynne på nytt.. står nå i kø hos filefront i håp for en mer stabil og raskere download.

gratiss til alle som har fått ned demoen.. forbred dere til å bli slaktet i morgen :D

Skrevet

har 90KB/s, er ferdig om 1 og en halv time, + vi er 3 stk her som spiller på en crappy ADSL linje (WoW) :D

funker fett, kan ikke vente, det kribbler, må kjøpe snus :D:D

Skrevet
Jeg har ca. 2 valg..

Fatta det.

Se en skikkelig krigsfilm, ala Black hawk down. (lignende miljøer) nyt filmen med en kald cola og du blir skikkelig gira! Spill da til du sover! Beste tipset jeg kan gi deg!

Skrevet
Jeg har ca. 2 valg..

Fatta det.

Se en skikkelig krigsfilm, ala Black hawk down. (lignende miljøer) nyt filmen med en kald cola og du blir skikkelig gira! Spill da til du sover! Beste tipset jeg kan gi deg!

Fant ut at det er komt ut en ny "The Scene" episode ut, så jeg laster ned den nå, så får jeg se den imens... :)

Skrevet

hehe..for en gangs skyld er jeg glad jeg ikke bruker linux..

det dreier seg vel bare om serverfilene til linux. med andre ord: ingen serverfiler ingen serverer og spele på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...