Gå til innhold

Total War: Når guvernøren dør

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting som irriterer meg er at det er så lang tid mellom hver gang det kommer nye guvernører. Jeg vil helst ha en guvernør i hver koloni jeg erobrer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En ting som irriterer meg er at det er så lang tid mellom hver gang det kommer nye guvernører. Jeg vil helst ha en guvernør i hver koloni jeg erobrer.

Vel. Du bør takke ja til alle de som vil giftes inn i familien. Dessuten er det lurt å flytte generalene/guvernørene til tomme byer med en gang de entrer hovedstaden. Dette skulle hjelpe!

Skrevet (endret)

En annen ting er at det fødes flere barn hvis du erobrer nye byer hele tiden.

Hadde en stor utvidelse i starten av en kampanje bare for å oppleve at halve slekten ikke får unger etterpå pga oppstoppen i erobringer.

Endret av Veritas_
Skrevet

Har også vært ganske frustrerende for meg også..

Et tips er å la en kaptein ville flerfoldige og store slag. Da vil han bli "hero of the day". Slik at familien kan adoptere han.

Skrevet

Men strengt talt er ikke guvernører nødvendig i alle byer. Spesielt ikke etter at patchene åpna for manuell og automatisk styring av byer etter ditt eget ønske.

Jeg har guvernører i viktige byer som trenger vekst og som skal brukes som rekrutteringsanstalter. I mindre byer legger freden seg etter hvert og det blir ikke nødvendig med fast lederskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...