TroNyX Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 skal installere en serial-ata harddisk nå, men finner ikke drivere. Dem vil liksom ikke funke. Har en Seagate-Barracuda 250gb Serial-ata harddisk. Trenger jeg en driver til akkurat denne hardisken eller finnes det en driver som fungerer til alle windows xp/2k/98/me osv?
mongojarle Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 driverene fulgte i såfall med til hovedkortet ditt... gå på produsenten (av hovedkortet) sin internettside og finn S-ATA IDE drivere, eller RAID... driverene til mine S-ATA disker heter: WinXP Promise SATA378 IDE controller Lykke til!
BearCat Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Det er kanskje ikke driverne til "harddisken" som mangler, men drivere til _disk-kontrolleren_. @jalejale : Det er driveren til din "SATA378™ IDE controller", legg merke til ordet "controller", som ikke er disken, men kortet/chip'en som disken din er tilkoblet.
mongojarle Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 jaja... beklager for upesisheten... jeg ville jo bare hjelpe :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå