RattleBattle Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Alle programmer har bugs. Det betyr ikke at programmererne ikke kan jobben sin. Se denne posten: http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=428599&st=20 Ikke noe vondt ord om Opera, Opera har et bra produkt.
RattleBattle Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Hva er "denne posten" da? Les den da. Den øverste.
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 (endret) Alle programmer har bugs. Det betyr ikke at programmererne ikke kan jobben sin. Se denne posten: http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=428599&st=20 Ikke noe vondt ord om Opera, Opera har et bra produkt. Sinna RattleBattle? Fordi jeg påpekte en sikkerhetsbrist som er v e l d i g gammel, og som er omtalt både i hw.no, itavisen.no og digi.no? Just wondering.. Endret 9. juni 2005 av Slettet+3124
RattleBattle Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Alle programmer har bugs. Det betyr ikke at programmererne ikke kan jobben sin. Se denne posten: http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=428599&st=20 Ikke noe vondt ord om Opera, Opera har et bra produkt. Sinna RattleBattle? Fordi jeg påpekte en sikkerhetsbrist som er v e l d i g gammel, og som er omtalt både i hw.no, itavisen.no og digi.no? Just wondering.. Nei, Frankyboy...Men at du uttaler deg om ting du åpenbart ikke har sjekket ut eller har peiling på. Hadde vært fint om du faktisk sjekket hva Mozilla Foundation gjorde og hvordan den er orgainsert før du kommer med ugjennomtenkte uttalelser som det.
Gjest Slettet+3124 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Her er en av grunnene til at jeg mener at Opera 8 er "kongen på haugen" Link.
RattleBattle Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 (endret) Her er en av grunnene til at jeg mener at Opera 8 er "kongen på haugen" Link. Eller Firefox 1.0.4 med Linux. Det der er i bunn og grunn en Windows-feil. Dessuten er ikke det å kunne vise et usannsynlig stort bilde den viktigste egenskapen til en browser. Endret 13. juni 2005 av RattleBattle
miCro Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Her er en av grunnene til at jeg mener at Opera 8 er "kongen på haugen" Link. - Beta-versjonen av Firefox 1.1 ble testet på samme måte, og klarte å motstå angrepet.
Mauro Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Finnes det en plugin til firefox som gjør sånn at du kan trykke på angreknappen om du lukker en "fane" med et uhell og tilfeldigvis ikke husker url ? Likte den funksjonen godt i Opera, men all over liker jeg firefox bedre. Noen som vet om det finnes en "utvidelse" med en slik funksjon ?
howzer Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Det kommer vel i Firefox 1.1, 1.5, 2.0 eller noe slikt? Men hvorfor ikke bare bruke Opera? Hva er det du liker bedre i Firefox?
pgdx Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Alle programmer har bugs. Det betyr ikke at programmererne ikke kan jobben sin. Se denne posten: http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=428599&st=20 Ikke noe vondt ord om Opera, Opera har et bra produkt. Sinna RattleBattle? Fordi jeg påpekte en sikkerhetsbrist som er v e l d i g gammel, og som er omtalt både i hw.no, itavisen.no og digi.no? Just wondering.. Unnskyld meg, men var den «feilen» du påpekte den «syv år gamle» som alle snakket om? For hvis det var det: Du har ikke peiling, slutt å lese itavisen og digi. De har ikke peiling. Hvis ikke: Beklager.
RattleBattle Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Finnes det en plugin til firefox som gjør sånn at du kan trykke på angreknappen om du lukker en "fane" med et uhell og tilfeldigvis ikke husker url ? Likte den funksjonen godt i Opera, men all over liker jeg firefox bedre. Noen som vet om det finnes en "utvidelse" med en slik funksjon ? Jeg vet ikke om en extension som bare gjør det, men det følger med en knapp i tabbrowser extension hvor du kan finne fra de tabene du har lukket igjen.
Gjest Slettet+3124 Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 (endret) *slettet* Endret 17. juni 2005 av Slettet+3124
Gjest Slettet+3124 Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Alle programmer har bugs. Det betyr ikke at programmererne ikke kan jobben sin. Se denne posten: http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=428599&st=20 Ikke noe vondt ord om Opera, Opera har et bra produkt. Sinna RattleBattle? Fordi jeg påpekte en sikkerhetsbrist som er v e l d i g gammel, og som er omtalt både i hw.no, itavisen.no og digi.no? Just wondering.. Unnskyld meg, men var den «feilen» du påpekte den «syv år gamle» som alle snakket om? For hvis det var det: Du har ikke peiling, slutt å lese itavisen og digi. De har ikke peiling. Hvis ikke: Beklager. Det hadde vært greit om du leser hva seg skriver før du kommenterer, saken med FF var oppe både hos hw.no, digi.no og itavisen.no. Alle sidene bruker samme kilde Og jeg tror nok at Secunia er mer troverdig enn hw.no, digi.no og itavisen.no tilsammen. Er du uenig med hva som har kommet fram av gamle sikkerhets brister hos FF, så får du ta kontakt med Secunia, og fram legge den info'en som du sitter på, hvis du mener at det de har kommet fram til er feil..
Dahl Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Personlig liker jeg Firefox best, og det har nok stor sammenhang med at i Opera må du ha litt ekstra reklame i nettleseren hvis du ikke betaler.
ErlendRU Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 opera jeg har "betalt", og blitt kvitt reklamen..
pgdx Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Det hadde vært greit om du leser hva seg skriver før du kommenterer, saken med FF var oppe både hos hw.no, digi.no og itavisen.no. Alle sidene bruker samme kilde Og jeg tror nok at Secunia er mer troverdig enn hw.no, digi.no og itavisen.no tilsammen. Er du uenig med hva som har kommet fram av gamle sikkerhets brister hos FF, så får du ta kontakt med Secunia, og fram legge den info'en som du sitter på, hvis du mener at det de har kommet fram til er feil.. Feilen har ikke eksistert i Mozilla Suite eller Firefox i 7 år Det fantes en tilsvarende feil for 7 år siden Firefox er en av mange nettlesere hvor det er mulig å exploite på denne måten, IE og Opera er to andre kjente Min Firefox var ikke rammet (jeg har testet på Secunias side) For at du skal bli rammet, må du være inne på en sikker side For at du skal bli rammet, må den sikre siden benytte seg av frames Enhver webdesigner med peiling på web benytter seg ikke av frames Enhver sikker side bør ikke benytte seg av frames For at du skal bli rammet, må du være inne på en side som prøver å utnytte sikkerhetshullet
Goscinny Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hater disse diskusjonene! Det må være minst 1000 av dem på dette forumet! Hva med å lete før du poster? Hva som er best av Opera, eller Firefox kommer helt an på deg og dine ønsker. Det viktigste er at du ikkje bruker Internet Explorer, som er fryktelig dårlig og smakløst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå