Gå til innhold

hva syns dere om VG?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker Aftenposten jeg. Står så mye totalt uinteressant i VG, særlig om man ikke er interessert i hvordan tærne til "superkjendiser" som Sven-O lukter.

Skrevet
Jeg foretrekker Aftenposten jeg. Står så mye totalt uinteressant i VG, særlig om man ikke er interessert i hvordan tærne til "superkjendiser" som Sven-O lukter.

Du mener vel Svett O?

Skrevet (endret)

Du mener vel Svett O?

P-L-Z Zett zett zett

Svett 'o Clock

edit: jeg har sånn spesiell humor, ikke mobb

Endret av Ripz911
Skrevet

Ja, Morten M. er helt grusom. Han har ufattelig dårlig humor og tegneskillz.

Dette er hans tankegang:

1- Tegn bokstaven A med to "øyer" og en lang "nese"

2- Tegn et menneskeben under denne A'en

3- Tegn slik at det ser ut som at A'en rir på benet

Da har vi fått Ari Behn

4- Tegn bokstaven M med "øyer" og en "nese"

5- Tegn en grønn ert som denne M'en sitter på.

Da har vi fått Märtha

6- Tegn en bærsj

7- Tegn vinger på denne bærsjen

8- Tegn et nebb på bærsjen

Nå, alt dette er tegnet sammen i en liten rute så blir underteksten: Ari Behn måker dritt på Märtha

:puke:

Skrevet (endret)
hva skulle det være?

Vel..

Flere av innleggene her virker ganske forvirrende og veldig "off topic". Er det noe jeg har gått glipp av?

Edit: Jeg tok en titt på enkelte andre tråder. De var like intetsigende. En ny spammer, med andre ord? :sleep:

Endret av KaYcH
Skrevet
Edit: Jeg tok en titt på enkelte andre tråder. De var like intetsigende. En ny spammer, med andre ord? :sleep:

ja, en ny spammer... men han redigerer innleggene sine etter 10 minutter, slik at de ikke bryter reglene lenger...

Skrevet
Edit: Jeg tok en titt på enkelte andre tråder. De var like intetsigende. En ny spammer, med andre ord?  :sleep:

ja, en ny spammer... men han redigerer innleggene sine etter 10 minutter, slik at de ikke bryter reglene lenger...

Clever! Det ser ikke ut som om han har lag noen nye tråder, da. Han er forhåpentligvis borte for godt.

Skrevet

Se på nicket: Bann me plizz Sikkert en forumbruker med 2 konti og fjortisshumor... Hva haet nå den trønderen som ble banna i igjen :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...