Gå til innhold

Lad for 500 får ringetid for 1000 kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår meg ikke på folk som har kontantkort lenger. Kontantkort kan jo over hodet ikke konkurrere mot billigabonnementene til f.eks. Chess, Tele2, Talkmore, Mobyson etc.

 

Det er bare ETT bruksområde igjen for kontantkort, og det er å begrense sitt eget eller andres (f.eks. barns) forbruk, men også der finnes det mer elegante løsninger... ;)

Lenke til kommentar
Forstår meg ikke på folk som har kontantkort lenger. Kontantkort kan jo over hodet ikke konkurrere mot billigabonnementene til f.eks. Chess, Tele2, Talkmore, Mobyson etc.

 

Det er bare ETT bruksområde igjen for kontantkort, og det er å begrense sitt eget eller andres (f.eks. barns) forbruk, men også der finnes det mer elegante løsninger... ;)

Er ikke Talkmore og Mobyson også kontantbaserte abonnement da?

 

Fra mobyson.no

Abonnementet fra Mobyson kan sammenliknes med et kontantkort.  Likheten er at du forhåndsbetaler og at du ikke kan pådra deg kreditt, mens forskjellen primært er at vi har eliminert dyre påfyllingskort og heller satser på direkte innbetalinger via bank og kredittkort.

 

Fra talkmore.no

TalkMore er et forhåndsbetalt mobilabonnement uten månedsavgift og uten binding.

 

Og hvilke mer elegante løsningen mener du finnes for å begrense bruken?

Lenke til kommentar

Det som menes over....

er vel det med de utrolig høye ringeprisene til Telenor og Netcom kont kort.....

Her har jo f eks Talkmore / Mobyson.....et stort fortrinn....

Dessuten (for Talkmores del) kan det brukes over hele verden.....noe løsningene til de store ikke kan.

Lenke til kommentar

Kan ikke si at han ikke forstår hvorfor det ikke lønner seg med kontantkort, når han referer til Mobyson etc som også er kontaktkort! :p

Men vi skjønner vel hva han mener!

Edit: Uansett, Telenor kjører jo alltid en slik kampanje om sommeren, gjorde det i fjor, og året før der igjen. Veldig forutsigbart mao.

Endret av pologutt
Lenke til kommentar

En ting er at kampanjen kansje ikke er særlig spenstig da den kun er en repetisjon på de siste års sommerkampanjer men en annen ting er den vanvittig talentløse reklamen som går på tv2 :dontgetit:

kan ikke fatte at det går ann å lage en så dårlig reklame og når jeg ser på det reklame apperatet Telenor har så klør jeg meg bare i hodet :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...